onsdag 20. januar 2010

Bursdag!



 Hvisker:
Jeg har bursdag imorgen
og bør nok komme meg i seng

I fjor kom barna mine
inn på soverommet
og vekket meg syngende
~ gratulerer med dagen!

Eldstejenta (hun blir 12 i april)
bar på et brett med levende lys
en kopp kaffe
et lite fat med pepperkaker (!)
et kort hun hadde laget selv og
et armbånd hun hadde pakket inn til meg

Hun hadde arrangert det hele
Satt på vekkerklokken
vekket sine søsken
og ordnet alt i det stille

Jeg var noe ubeskrivelig trøtt
den morgenen husker jeg
og det var ikke rart for
klokken var bare 05:20



3 kommentarer:

  1. Mmmmmmmmm,
    filler at ikke
    jeg skal i den
    bursdagen!!!

    Ønsker deg en
    suuuper dag
    imorgen!!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer masse med dagen, snuppa!!! Håper du får en superflott dag!
    Mange klemmer fra oss alle!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...