torsdag 14. januar 2010

Musikk




Mitt forhold til musikk
er evigvarende
som musikken selv

Er det noe jeg ikke kunne ha
klart meg uten
så er det musikk

Musikk er alt
følelser, tanker,
det er medisin

Den gir meg en opplevelse
og setter meg i den stemningen
jeg ønsker der og da
- jeg er avhengig!

Jeg sovner aldri med musikk på øret
 Det er umulig!

Fordi jeg hører på hvert instrument
hver tone, hvert ord, hver lyd

Jeg blir trollbundet
fanget i min egen verden
med musikken som forfører
Det er umulig å sovne da!

Jeg liker all slags musikk
så spekteret er stort

Mange blir overrasket
Hører du på det??
Ja, det gjør jeg!

Jeg skulle gjerne satt opp
en topp ti liste
men det er vanskelig

Men en av låtene som kommer høyt
i toppen er denne fantastiske låten:



Enjoy!

3 kommentarer:

  1. Hei igjen:) Takk for boktips.. Elsker musikk jeg også, veldig til å analysere tekster jeg da. Gruppen Train med Drops of Jupiter er en av maaaaange favoritter. Jeg også har et bredt spekter, liker utrolig variert musikk... Fortsat fin kveld:) Klem fra Line..

    SvarSlett
  2. Kort innpå,, nydelig sang du har her forresten, kjempe fin!! .. Line..

    SvarSlett
  3. Drops of Jupiter er fin ja! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...