tirsdag 19. januar 2010

Tragikomisk




Guttene syns det er morsomt 
når jeg sparker dem til skolen
Men sparken er for liten til meg
da det er en barnespark

Så for å ikke bli helt ødelagt i ryggen
kan jeg ikke gjøre det hver dag!
(kjøpe en større spark kanskje?)

Så imorrest begynte klokken å gå fra oss
og jeg tok da sparken fatt
til guttas store glede!
Det har snødd lett i natt
og det var et fint sparkføre

Med to stk på sparken
fikk jeg også litt ekstra morgentrim
for man blir varm!!!

På hjemveien gikk det adskillig fortere
uten de to på sparken
Og jeg tenkte at jøss det her gikk jo radig unna
Smilende fornøyd nynnende
på en melodi sparker jeg i vei
som om jeg ikke hadde gjort annet

Plutselig kommer det en forferdelig lyd
da sparken finner asfalt!
Sparken bråstanser og jeg flyver over
og lander på knærne ved siden av!
Jeeeeeeej!
Litt fortumlet kommer jeg meg opp igjen
i en fart og håper at ingen så meg...
hehe

Hu hei hvor det går

Imorgen tar vi bena fatt! 

4 kommentarer:

  1. Det ser så koselig ut med spark, men her er den til 0 nytte vanligvis :)
    Kos deg på sparken, og klart gutta liker det :)
    Skjønningene :)

    SvarSlett
  2. Hei. Jeg må jo få le, ser det for meg:)He, he.. Fint det gikk bra med deg hvertfall! Lykke til videre på vinterføre:) Klem fra Line..

    SvarSlett
  3. Huff, stakkars..... det hørtes ut som noe jeg kunne ha gjort!!

    Jeg begynte på Øya forresten forleden kveld, og den fanget meg fra første side!!

    Ha en fin kveld, og en sparkeløs morgen!!

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  4. Ja, det er litt "typisk meg".. Hehe.. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...