fredag 26. februar 2010

Innrømmelse


Hva er det med meg og babyklær?
Jeg blir så lett forelsket

Da jeg gikk med guttene i magen
var jeg sikker på at de var jenter
(hadde jo to jenter fra før!)
at jeg shoppet jenteklær!

Så da ultralyden noen ukere senere
visste hele stasen på skjermen
så jeg tydelig at de var gutter
og ble svært overrasket!

Skal JEG få gutter?
Jeg kan jo ikke gutter!!
Hjelp!
Men gutter er undervurdert altså
Jeg har tre fantastiske gutter!
Ja det kom jo en til noen år senere...

Så jeg har liksom ventet litt på denne jenta da

Vet ikke om ventetiden er årsaken
.. ha ha ha ..
men jeg har ihvertfall den uvanen
og shoppe babyklær!

Ja, alltid når jeg er ute og shopper
så blir jeg dratt bort til stativene med
nydelig jentetøy
Det er store mengder av kjoler og
klær i all verdens farger

Ja, guttetøyet blir rett og slett
kjedelig i forhold til utvalget av jentetøy!

Etter jul fant jeg 
denne nydelige kjolen
Jeg bare måtte ha!
Og mannen blir litt
fortvilt over meg
Så jeg måtte pent gi den bort 
til mitt nydelige tantebarn!
Det er ikke ofte jeg kjøper  
sort til baby
Men denne kjolen er nydelig
jeg er helt in love
(Str 80)




 




Så med denne innrømmelsen
hiver jeg meg over helgevasken!


Suveren vaskelåt
Du danser garantert med moppen!


TGIF!

3 kommentarer:

  1. Jaja, du innrømmer ihvertfall, hehe!
    Ønsker deg en god helg! :)

    SvarSlett
  2. Kjenner til det vennen :)
    Jeg har heldigvis tantegull fra 6 mnd og oppover, så får mettet det suget *hjerte*

    Kjolen der var nydelig, hvor kjøpte du den?

    Ha en nydelig helg :)

    SvarSlett
  3. Kjolen fant jeg hos KappAhl!
    Der er jeg en gang i året
    så det var overraskende .. Hehe..

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...