fredag 12. februar 2010


Jeg har vært på shopping i hele dag
Og det er slitsomt! ;)

Jeg ønsket å tilbringe dagen alene
Og det var deilig!

Fra Søstrene Grene kom jeg ut med
to fulle poser med stæsj
Hvordan ble det så mye egentlig?
Hm.. Merkelig.
Smågutta skal i bursdag imorgen til to jenter 
så jeg gikk amok i jentesaker!
Det var gøy!

Etterpå gikk jeg ned Olav Trygvasons gate
Glad og fornøyd
med Søstrenes lukter fremdeles i nesen
så jeg nøs minst hundre ganger de neste ti minuttene

Jeg hadde Indiska som mål
og gikk med Søstrenes pose i hver hånd
Plutselig klarer jeg å skli
og gjorde DET splitthoppet(!)
før jeg klarte å ta meg inn
Jej..

Det var et mirakel at jeg ikke falt og 
brakk lårhalsen eller no sånt ;)

Etter å ha vært i bilen og lesset av meg
de tunge posene (ble også bl.a 5 par sko!)
 Spiste jeg nok en nydelig salat hos Jordbærpikene
med rykende ferskt foccacia brød
Mens jeg fikk lest litt, skrevet litt og slappet av
Kos kos kos kos Kos

Jeg elsker å sitte og observere folk
Ja, altså jeg sitter ikke og GLANER
Jeg plukker opp stemninger og energier at once!
Og får så mye god inspirasjon av det!

I parkeringskjelleren på Solsiden
skal jeg betale parkering men stripa på
minibankkortet mitt funker ikke
(selvfølgelig gjør den ikke det!!)

Jeg må opp i senteret igjen for å veksle
(for stripa virker heller ikke i minibanken)

Får kun tatt ut en femhundrelapp
Okey..?
Tilbake til parkeringskjelleren
MEN der tar de selvsagt ikke imot 5oo lapper!
Arg.. Er det mulig?
Opp igjen..
Tuddelu

Nok et kjøp og jeg fikk endelig vekslet
og gikk ned og betalte!
Og da hadde summen steget med ti kroner
..haha..

Da jeg kommer til bilen er det en xxxxx (?)
som har parkert så nærme bildøren min
at jeg ikke har sjans til å få åpnet den!
Det går ikke an å gå mellom de to bilene engang!
Er det mulig liksom?

Og jeg som hadde parkert helt perfekt og
helt inn i stolpen på passasjersiden slik at jeg
skulle ta minst mulig plass
Så passasjerdøra fikk jeg jo selvsagt
heller ikke opp!
Neida..

Så jeg måtte inn bakdøren forbi et hav
av poser og bilstoler før jeg kunne
sette meg i førersetet
Da hadde jeg fått litt nok kjente jeg

Jeg skrev en lapp og la den
pent under vindusviskeren
til bilen ved siden av..
Og ønsket blant annet - god helg!

Så da var det bare helgehandelen 
Obs! som gjenstod...
Og der tok det en liten evighet før JEG
fikk betalt varene mine
For jeg stiller meg ALLTID i feil kø
Alltid always alltid
Det slår aldri feil!

På vei hjem i bilen
synger jeg så høyt
at halsen blir sår!

Vel hjemme ventet
min superhelt
mine blide barn
og et nyvasket hus!

Oh'lala det er helg!

~*~

Og jeg trenger et glass vin!


God helg!

2 kommentarer:

  1. Uggh, jeg føler med deg! Men jeg regner med det vinglasset smakte ekstra godt? ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...