mandag 1. mars 2010

Awards


Jeg har vært så heldig å fått awards
fra flere av mine blogglesere
Jeg setter stor pris på at dere
liker bloggen min så godt!


Tusen takk alle sammen!

*

Denne fikk jeg fra Elin
fra bloggen Elins lille univers
Reglene for denne Awarden er:
1 - Takk den du fikk den av

2 - Kopier Awarden til bloggen din

3 - Fortell om 3 ting du liker å gjøre

4 - Gi den videre til 5 stk du mener fortjener den

Tre ting jeg liker å gjøre blir ikke vanskelig
Jeg kunne ha skrevet tre tusen ting jeg liker å gjøre

Dere vet jo mye om hva jeg liker å gjøre
så jeg har tenkt å skrive tre ting jeg liker å gjøre
som dere kanskje ikke visste.. !?



1
Jeg liker å ha litt alenetid hver kveld
når alle barna er i seng
Bare trekke meg tilbake
Tenke gjennom dagen og 
planlegge og forberede morgendagen 

 
2
Jeg liker å skrive lister og er en listefreak
Jeg har lister på alt! Og har flere notatbøker med bare lister!


 
3
Jeg liker å gjøre andre glad!
Også uten at de vet at det er jeg som står bak


Awarden sender jeg videre til de fem første
du ser i bloggrollen min akkurat nå ;) 

*

Denne fikk jeg fra Vivian
fra bloggen Det gode liv


Denne fikk jeg fra Monica
fra bloggen Monicas Kreative

Men det var ikke bare og motta den
for jeg må dele 7 interessante (?) 
ting (!) om meg selv
Hm, tricky

Da kan vel første "tingen" (hehe) være at:

1) Jeg liker ikke å snakke om meg selv?
Ikke så veldig interessant men jeg:
2) Handler alltid kakepynt (!) når jeg er ute og reiser!
3) Jeg sitter ofte med en penn i hånden og skriver på ALT
4) Leker daglig med dialekter (blitt en uvane faktisk)
5) Jeg ER sjenert (Men det er ingen som tror meg!)
6) Jeg er en djevel til å bake og
7) Flink til og overraske (iflg mannen min)



Denne fikk jeg fra Lise
fra bloggen ~ Hverdagsglimt

 


Denne fikk jeg fra Ann Elin
fra bloggen ~ Fru Rosas hjem
Og fra Susanne
fra bloggen ~ Secret Life Of Susanne
Og fra Lise
fra bloggen ~ Hverdagsglimt

Tusen takk alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...