torsdag 4. mars 2010




Farger gjør meg glad 
Spes kanskje nå
i disse lange kalde
månedene etter jul
da jeg bare LENGTER etter våren!


Men selv har jeg ikke
slike farger i huset
Jeg får det bare ikke til!?
Men på barnas rom derimot
der er det litt mer fargerikt!


Greengate?
Ja, det er søtt i små duse mengder
Men et eneste lite bilde fra GG
er nok til å gi meg hodepine
Synd men sant!



Det er egentlig litt rart at jeg
ikke har det mer fargerikt hjemme
For jeg blir så glad
og inspirert av farger!
De gir en så god stemning!

 



 


 

 
 Bilder fra Rice Danmark

10 kommentarer:

  1. Jeg digger farger! Skulle gjerne hatt det sånn hjemme, men jeg suger når det gjelder interiør. Kjøkkenet vårt er ihvertfall malt knallgrønt. Men ellers er det treigt her. Herlige bilder du har funnet!

    SvarSlett
  2. Liker du ikke Green gate? hehe

    Fint med farger, men jeg hadde ikke villa hatt for mye av det heller:)

    SvarSlett
  3. *jeg elsker rice!! hadde vært gøy om du blogget den stolen du fortalte om inne hos meg - gleder meg til å se* vigdis

    SvarSlett
  4. Fantastiske bilder.
    Jeg ble helt forelsket.

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder! Synes den nesehornlampa var skikkelig kul! Hehe:)

    tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min:)

    Ønsker deg en kjempe fin helg!

    Klem fra Renate:)

    SvarSlett
  6. Farger er kult, men jeg fikser det ikke hjemme. Liker mer stilrent.

    Og jeg gleder meg til tur :-) Hvor mange kofferter har du med deg til shopping liksom? hehe

    SvarSlett
  7. Her var det mange flotte biler i herlige vårfarger, lar våren vente på seg, får vi lage den selv.:-) En riktig god helg til deg.:))

    Gry.:-)

    SvarSlett
  8. Hej!

    Vilken fin blogg du har! Visst är det kul med färger, det tycker jag med ;). Jag längtar också till våren, fast jag får nöja mig med sommar just nu ;).

    Ha en underbar helg!
    Xini Björnmamman

    SvarSlett
  9. deilig med litt farger i små mengder syns jeg:)

    SvarSlett
  10. heisan på deg!
    Koselig at du la igjen en hilsen til meg så jeg kunne finne deg!!
    La meg til som følger av den fine bloggen din jeg!
    Herlige farver på innlegget ditt,jeg har selv vært og shoppet ting i farver i dag:0)
    Lagt det ut på bloggen min no;0)

    Ønsker deg ei flott helg!
    Klæm Linda

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...