onsdag 31. mars 2010

Tromsø


Våre dager i Tromsø
ble brukt til shopping, gode måltider
hyggelig selskap, trim og kos!

Og litt bilder ble det også












Mat må man ha!
Og vi gjør for det meste sunne valg altså!
(viser til tidligere innlegg ang BK)

 En tur til biblioteket ble det også
Til stor glede for lillegutt!


Ja lilleprinsen er langhåret
og har ikke villet latt seg klippe (!)
Så en tidligere kollega av meg
mente det var vanskelig å kunne se
om det var gutt eller jente!?
(What? hehe.. )





Lotus
Sjøgata 39 
Rett ved hotellet vårt 





..mmmmmmm..

Vi støttet selvfølgelig opp om 
 de lokale råvarene

Jeg har ikke drukket Mackøl
på mange år - men det var veldig godt!




Back at the Airport


Vi skiltes med mannens lystige lag i Tromsø
De skulle etterhvert ende opp i Ålesund
mens jeg og Lilleprinsen fløy hjem
med et lystig lag fra Stavanger ;)

Takk for turen!



I dag blir det påskehandel!
Så da håper jeg at mine foreldre har lyst
til å få besøk av sine barnebarn
mens mamman er på handel?


6 kommentarer:

  1. Ser ut til at dere har hatt en flott tur til Tromsø :o)

    I dag flytter jeg til seters :o) Gleder meg virkelig til noen dager på hytten. Påskeværet er som det bruker, en herlig blanding av sol, snø og regn - kunne med andre ord vært bedre, men man får ta det man får ..;o)

    Strålende påskedager til deg og dine!

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Så herlig med en tur bort, så ut som dere har kost dere skikkelig ;)

    Ha en fortsatt fin påske!
    Klem C.

    SvarSlett
  3. Åååå nydelige bilder!!!!

    Og moro se hva dere har gjort:) god mat og fin tur så det ut som.
    Nydelig gutt!!!!
    Jeg har akkurat vært hos frisør (første gang) med jenta mi. Trodde det skulle bli krise, men det gikk så lett så lett :)

    Ha en fin påskehandel-dag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Heisann!!!

    Så nydelige bilder!
    Eggeglassene mine er
    fra Lisbeth Dahl, men
    det visste du kanskje.

    Ble det noe bra
    shopping idag??

    Ha en nydelig kveld!
    Mvh HC

    SvarSlett
  5. Hei,
    Kjekt og følge denne bloggen, masse variert og nydelige bilder
    Slike blogger som dette kunne vi hatt flere av,
    Ha en fin påske...

    SvarSlett
  6. Hei :-)

    Så ut som en utrolig flott tur - og du er ram på å ta bilder som blir de flotteste blinkskudd!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...