onsdag 28. april 2010

Arvegods II


I fjor fikk Lilleprinsen
denne stolen
i gave på sin 1-årsdag 
fra sin oldemor Synnøve


Synnøve fikk stolen i julegave av sin far
(Lilleprinsens tippoldefar altså
som han også er oppkalt etter)
på julaften i 1920
Så den er snart
hundre år gammel!
(han har laget den selv)


Under setet står det skrevet 

Synnøve
24/12-1920
fra far


En liten skatt altså!
Oldemor syns vi skal pusse den opp
men jeg syns egentlig den er fin som den er!


Her kan du se skrivebordet 
som også er laget av
Lilleprinsens tippoldefar
Han var utrolig dyktig!


4 kommentarer:

  1. Så moro!
    Tenk så fint det blir å ha når han blir større.

    SvarSlett
  2. Hei. Så koselig med slike arvesaker, verdifullt å ha.. Håper ellers at det står bra til her inne:) Og at våren nærmer seg hos deg også, klem fra meg til deg..

    SvarSlett
  3. Så koselig med stolen. Jeg ville latt den være som den er. Den er jo veldig fin til å være så gammel. Og lilleprinsen er jo bare helskjønn. Vi burde møttes om ikke så lenge. Så kan jo jeg ta med lilleprinsen min og. Jeg må vel ha med de andre prinsene og da kanskje ;) Hadde vært koselig.
    Mange klemmer

    SvarSlett
  4. Ville ikke ha pusset den opp. Flott og verdifull som den er

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...