fredag 30. april 2010

Bekymringer



Dagens viktigste samtaler
foregår på sengekanten ved dagens slutt

-Mamma?
- Ja
- Jeg vil ikke bli voksen jeg!
- Aldri!
- Nei?
- Hvorfor ikke?
- Jeg vil ikke flytte fra deg
- Jeg kan ikke kjøre bil
- Men du lærer da deg det?
- Nei!
- Jeg kan heller ikke handle!
Han gråter
- Og jeg kan heller ikke koden!
Stakkars...
Det var visst det værste
- Hvilken kode?
- Koden på VISA kortet vel!

Tvillingbroren samtykker
og de gråter begge av tanken
på at de noengang skal skilles
fra mamman sin...

Jeg forsikret dem om at de
ikke trenger å bekymre seg
De skal få bo hos mamman sin 
lenge de vil! ;)

8 kommentarer:

  1. Nydelig. Godt det er litt lenge til de flytter. Med mindre de friker ut og begynner på folkehøyskole som 16-åringer. Da er det 10 -TI- år til eldstedatteren flytter. Uææh!
    Og hun som ble født i forgårds, liksom...
    Uffameg

    SvarSlett
  2. Det er så mange tanker i hodet på det små altså. Og jeg som husker barndommen som bekymringsfri. Kanskje det ikke var så rosenrødt likevel?
    Kjenner jeg gruer meg masse til mine skal begynne å tenke på å flytte hjemmefra. I verste fall er det kanskje et liv på hybel om en 10 - 11 år... *grøsser* Tror ikke de får flytte ut jeg.

    God fredag, snuppa :))

    SvarSlett
  3. Ååååå, så søtt ♥♥♥ ja, disse barna er bare
    skjønne - alt som de både sier og gjør...
    KOSELIG ♥ ønsker deg en fin helg. Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Så fantastisk herlig da!!
    Tror sønnen min har det sånn også, her er vi veeeeldig mammadalt gitt...
    Er jo så fantastisk at man har noen som er SÅÅÅ glad i seg da, det varmer jo et mammahjerte:-)
    Ha en flott helg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Åååå så søtt... , jeg blir helt rørt!

    Den kaka her over så veldig god ut!

    SvarSlett
  6. Hehe, så utrolig sjønne!♥

    SvarSlett
  7. Det var en nydelig samtale :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...