torsdag 29. april 2010

Ja, det var kjærlighet!


Det er vår!
Varmere vær
Sol fra blå himmel
Lysere kvelder
Vi gleder oss
over årstiden og
gleder oss over at 
sommeren
står for døren!
Juhu!
 Ja jeg har t.o.m plantet
stemor i bed, potter og kasser!



Sommercd'en jeg brente i fjor
er igjen på plass i bilen



Jeg elsker å kjøre bil  
OG spille høy musikk!
Ja det er jo nesten obligatorisk?

Barna synger lykkelig med
og elsker musikken jeg spiller!

På sommercd'en har barna  
en favoritt låt
de vil høre om igjen
og om igjen og om igjen
og det er Idyll!
(med Postgirobygget)

...

Det var øl
berusende ord
det var sommer det var sol
det var hjerter i brann
blikkstille vann alt på denne jord
Og det var kjærlighet
ja det var kjærlighet


 

Jeg hører det ropes
ja det skrikes fra baksetet

JA, DET VAR KJÆRLIGHEEEET!!!!

Selv Lilleprinsen synger med
med stor glede og iver!

 (En skal tidlig krøkes...;)


7 kommentarer:

  1. Ja, det var kjærlighet... hihi Nå synger jeg her :) Det er skikkelig sommersang! Jeg skal jammen lage meg en sommercd og så skulle jeg ønske at jeg var like glad i kjøre bil som du!
    Jeg har en jobb å gjøre der:)

    Ha en idyllisk kveld:) Klem

    SvarSlett
  2. He he, den sangen synger vi på også en gang i blant - ei skikkelig sommerlåt!
    Det er deilig med sol og (litt) varme nå!

    SvarSlett
  3. Å sååååå koselig ♥ herlig skrevet og en herlig låt :) sommer og sol... Jeg tenkte også å plante noen stemor til å ha på trappa i morgen. Har vært så usikker på om jeg skulle gjøre det, ettersom været er som det er.... kaldt og snø innimellom regnskurer... Huff! Men det kribler i fingrene til å få plantet litt og så er det jo konfirmasjonshelg og har såååå lyst til å gjøre det litt koselig :) Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Herlig! Ser det for meg!
    Nå skal jeg inn på spotify og høre på. Anbefaler også VAMP og "sommer i hekken":)

    SvarSlett
  5. Hei:) Herlig sang det der:) Vet du hvem jeg bruker å spille i bilen?? He, he Dolly parton og Burt med "island in this dream"-da synger gjengen her:):) Ellers er jeg altetende nesten når det kommer til musikk.. Nå er jeg reise klar her, skal på helgtur til København med venninner i morgen, kooooooooose oss.. Ønsker deg en kjempe god helg, klem fra Line..

    SvarSlett
  6. Det der er jammen sommersang nummer en. Tenk at det er sommer om en måneds tid. Vanskelig å tro nå kanskje. Håper du får en super fredag, selv om det er litt grått og trist (iallefall her ;) )
    Gode klemmer ;))

    SvarSlett
  7. Storsang dette!
    Viktig å "krøke dem" tidlig!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...