tirsdag 6. april 2010

April

Jeg velger meg april

Jeg velger meg april!
I den det gamle faller
i den det ny får feste
det volder litt rabalder
dog fred er ei det beste
men at man noe vil

Jeg velger meg april
fordi den stormer, feier
fordi den smiler, smelter
fordi den evner eier
fordi den krefter velter
i den blir somren til!

Bjørnstjerne Bjørnson



Apropo april
Mannen her i huset prøvde å lure guttene 1.april
Han fortalte at det var et elgreir (!?)
i den store bjørka vår utenfor huset!

Men gutta lot seg ikke lure..
For alle vet jo at det er kun reinsdyr som kan fly!

..haha..

2 kommentarer:

  1. Elgreir du. Hehe, smarte gutter som har fått med seg at det kun er reinsdyr som flyr. Nå er det VÅR, snuppa!!! Tenk det. Endelig. Håper du har en like solfylt dag som vi har her. Klemmer ♥

    SvarSlett
  2. Ja den var god!:) Vi glemte hele luregreia vi!
    Så flotte bilder i forrige innlegg!:)
    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...