lørdag 17. april 2010

Karma Chamelion


Saturday rocks!

Etter en lang og litt slitsom uke
kommer en etterlengtet helg!

Mannen har vært stuck i Ålesund i 2 døgn og
har måttet humpe i vei på buss i 7,5 t
for å komme seg hjem...
Men det kunne jo vært verre... ;)

I dag har jeg lyst til å ta
en makeover på hodet!
Hørte jeg pannelugg?
(haha.. Jeg angrer alltid!)
Kjøpe meg fargerike klær
og fargerike støvletter
eller fargerike høyhælte sko!
Rocke
med mannen til 04!
Men det blir nok med tanken...


Noen som husker denne?



Den er in igjen...!

Yeaah, straight from the top of my dome
as I rock, rock, rock, rock, rock the microphone

Eller min favorittsetning som var
Yeah, we come scandalous so who tha fuck
is Alice, is she from Buckingham palace?


-

Eh..ja
Jeg tenker vi starter formiddagen
med en kaffe jeg!
Før vi tar bena fatt
og går oss en
tur i byen i det fantastiske 

trønderværet



Jeg har fått awards
som jeg har lagt her
Tusen takk!

Håper lørdagen
blir geletastisk!

7 kommentarer:

  1. He he, du får være vill og gal og slå deg løs, hvorfor ikke?
    Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  2. Hihi.. Håper du har hatt en rocka lørdag så langt:)
    Kult med de skoa i rammen.

    Takk for kommentar ang. lampeskjermen min. Nå ble jeg nyskjerrig på hvilken lampefot du har.. Jeg aner foreløpig ikke hva som passer til den:)

    SvarSlett
  3. Og award kommer det fra meg også. Ligger i bloggen :)

    Hørte jeg pannelug ja...hihi, jeg var innom den tanken i dag jeg også - og jeg angrer også alltid. Men tenkte litt sånn...kortere men litt skrå allikevel. Hm ja, whatever, skal på mandag så får seg.

    Fant du noe på shopping da? :)

    Håper lørdagskvelden er fin. Godt mannen kom seg hjem.

    Klem, Lise

    SvarSlett
  4. Den var min favorittsang på den tiden. Men det er vel ikke såååå mange år siden? Er jo fortsatt ung jeg... Knis.

    Ha en fin søndag.

    Klem fra Mona C

    Tok meg frihet og la meg som følger hos deg. Håper det er greit.

    SvarSlett
  5. Hei.:-) Tanken er god..og vi trenger de rocka gode tankene innimellom.:-) godt du fikk hjem gubben...Lurer på hvor langvarig dette blir..mange som sitter fast her og der. Vi får krysse fingrene ikke minst for Islendeningen.:-)
    En fin søndag til deg.:-)

    Gry

    SvarSlett
  6. Er det du som har lagd den rammen med sandalene?
    Utrolig stilig!

    Klem C.

    SvarSlett
  7. Tusen takk! Det ble dårlig med shopping! ..

    Cam: Ja, det er jeg som har laget den rammen.. Hehe..

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...