torsdag 22. april 2010


Lykke er
~ en tube tannkrem!

I dag var jeg med mine
6 åringer til tannlegen
- for første gang!

De var jo spente
og N var rimelig sikker på at
tannlegen kom til å trekke tenner!
Uansett!

Men de fikk bare skryt begge to - heldigvis!

Tannlegeassistenten sa at hun ville
ta noen bilder av  I
og forklarte for I at "dette er fotoapparatet"
og kjørte frem den store røntgenmaskinen
Og hva gjør han?

Joda, han legger hodet på skakke
å gliser så bredt han klarer
mens han ser inn i røntgenmaskinen
..Haha..


Men det beste med hele tannlegebesøket
var selvfølgelig belønningen!
En tannkremtube på hver og en liten leke
gjorde guttene superlykkelige! 

6 kommentarer:

  1. Hyggelige de der tannlegene!!!
    Håper mannen din er vel hjemme,
    jeg fikk min hjem igår kveld!!
    Kan se om jeg finner fler
    eggeglass til deg neste gang
    jeg er på de kanter;-)

    Mvh HC

    SvarSlett
  2. Skjønne gutter! Flott at tannlegebesøket gikk bra!

    SvarSlett
  3. For en herlig historie!!
    Nydelig, helt strålende nydelig!!
    Bildene er helt utrolig vakre, to virkelig herlige gutter du har!
    Også så klart det var stas med premie, ja sånn er det med flinke gutter!!
    Et herlig og gledelig innleg!!
    Ønsker deg en avslappende helg!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  4. Så flinke de var hos tannlegen :) Flotte bilder - bruker du photoshop? Ha en super helg! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  5. Disse gutta dine er så vakre ! Hehe, herlig gjort. De er vant til å glise bredt når mamma tar frem kameraet :-) Flinke gutter !

    SvarSlett
  6. Tusen takk! :)
    Jeg bruker ikke Photoshop.. (enda)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...