torsdag 27. mai 2010


Lilleprinsen sov 
omtrent på hele flyturen 
hjem fra Antalya
på 4t 20min

Men det var noen hektiske
slitsomme
hete, trøtte, lange timer i forkant...

Vi ble hentet på hotellet 00:30
og det tar bussen 1t 40min
inn til flyplassen i Antalya
Kl 04:10 satte vi kurs for Norge
og endelig sovnet febersyke Lilleprinsen

Vel hjemme går vi her i halvsøvne
og håper at morgendagen blir bedre

Mannen har dratt videre på en 4-dagers
så han ser vi ikke før på mandag
Men ryktene skal ha det til at han er ankommet
Tromsø og sover godt på hotellrommet sitt
(din heldiggris!)

Jeg tenkte jeg skulle planlegge en ny chartertur
i sommer for meg og 6-åringene
men fant fort ut at jeg orker det bare ikke...
Tror kanskje vi må finne på noe annet istedet
...hehe...


Skal skrive litt om reisen vår
Men skal bare først.....






6 kommentarer:

  1. Slitsomt med syke barn på tur.
    Håper han kommer seg og du får en god natt søvn :)
    Godt å ha deg hjemme igjen :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Off, ikke bare bare med barn på langtur!:)
    Gleder meg til å høre mer om turen!:)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Ja, det hørtes ut som en slitsom hjemreise...
    Huff, ikke gøy når flyet går på sånne tider når man har med barn... (Egentlig ikke for oss voksne heller...)
    Skjønner godt at du ikke orker å planlegge en ny tur da!!
    Håper selve turen var herlig og at dere hadde det koselig sammen!:-)
    Stor klem fra størstepia

    SvarSlett
  4. Velkommen hjem!
    Slapp av og kom til hektene igjen - om noen uker har du glemt det som har vært slitsomt;)

    SvarSlett
  5. Velkommen hjem!

    God bedring til lilleprinsen!

    God helg!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  6. Ja.... sykdom og tur....en vet jo aldri!!! Det er ganske bahagelig å holde seg hjemme, men jeg misunner litt alle som reiser og farte på feirer og slikt..... vi gjør d skjelden.... livet er liksom på pause når ungene er så små... Me d hørtes nesten ut som om mannen din var pilot - stemmer d??

    Ha en nyyydelig fredag og helg!!

    Klem...

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...