tirsdag 29. juni 2010



Gratulerer verdens beste 
storebror med dagen idag!



Hurra!

3 kommentarer:

  1. Herlig, da har jeg og storebror bursdag samme dag :) Håper han har spist like god kake som jeg har gjort ;)

    Klem Karina

    SvarSlett
  2. Hei Ingvild,
    Tusen takk for overveldende ord på historien min.. Jeg er nok ikke så fantastisk, men har vel gjort det de fleste kvinner og mødre ville gjort i samme situasjon.. Men at det er en sinnsyk historie, og mye jeg har vært gjennom..det er nok sant ;-) Men nå har jeg det bra..med èn fot :)

    Klem fra Linda :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til storebror.! :) Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...