søndag 13. juni 2010


 Standby er ikke kult
- men veldig spennende!
Noen ganger altfor spennende

Det så en stund ut til at vi måtte
tilbringe søndagskvelden på Gardermoen

Men vi kom da oss heldigvis hjem
selv om flyet vårt var fullt!

Nå venter et glass VIN
og deilig musikk!
Mens jeg venter på at mannen
skal komme hjem fra endt arbeidsdag


Det er sjelden jeg liker en sang
 første gang jeg hører den
Men denne traff meg midt i ♥


Anna Bergendahl - This Is My Life
(svenskenes bidrag til MGP)



5 kommentarer:

  1. Jeg likte også sveriges bidrag. Skjønner ikke at de ikke kom til finalen....teit jury!

    Håper virkelig det ikke er noe STANDBY på tirsdag når jeg skal ut å fly...off

    SvarSlett
  2. lille vakre anna...hva syntes du om beliga eller cypros sitt bidrag ? fine rolige sanger.:-) liker begge godt jeg.:-)

    haha..ja spennede å se hva jeg får til av det jeg lager..knoter og knoter...lover...det ser enklere ut enn det er.:-)

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Kjedelig å bli stående på flyplassen og vente i det uvisse - godt dere kom dere hjem :o)

    Høres ut som du har hatt en herlig helg - ønsker deg en like fin ny uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Standby er ok innimellom, men ikke med sma barn... GOdt dere kom dere hjem!

    Sangen er bedre nar man bare horer den, faktisk.

    ha en fin uke!
    klem mette

    SvarSlett
  5. Hallo :-)

    Leste smsn din da jeg våknet. Jaså har du vært ute å reist igjen? Ikke fått det med meg, utro eller? hehe.

    Høres ut som mini holder deg i akivitet. Og den kaka, den så farlig god ut.

    Ja, hva med litt planlegging?

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...