onsdag 16. juni 2010

Tyrkia Del II: Blue Star Club Dem



Resorten vi lå på
Blue Star Club Dem
var kjempe flott
Ja, vi ble positivt overrasket!

Det stod på nett at de skulle
bygge ut resorten med en ny del
og da vi kom dit stod den ferdig!

Og der var det babybasseng/bassenger
og vannsklier til vår store glede!
Det var fantastisk!
Det har dessverre ikke kommet bilder
fra den nye delen på Star Tour sin nettsider enda










Vi var stort sett kun på den nye delen
Hadde et par korte gjesteopptredener på stranden
Stranden var ingen plass for 2 åringen
Lite barnevennlig! Store bølger, stenstrand
ujevn og stenete havbunn og brygge uten sikring!








Det var rent, pent og ryddig på hele resorten
og betjeningen var veldig hyggelig!




Tar ca 10 min inn til Alanya by fra resorten
(og der har man ingenting å gjøre spør du meg!)
og 1t og 40min med buss fra flyplassen i Antalya





Finnes et Market på resorten der du får kjøpt
det du trenger av dagligvarer
+ vesker, lommebøker, smykker, klær, spill, osv osv
(det du ikke trenger!)
Du finner også frisør der og spa
 




Utenfor resorten finnes det flere markeder
og 3 km unna ligger sentrum av Konakli

 


Føler at vi fikk nok av Tyrkia
uten egentlig å ha sett noe særlig av landet
Jeg kjente jeg ble fort lei av å måtte
spørre om pris og prute på alt
Det er ikke min stil!


Så det var deilig å bare holde seg på Resorten
og kose seg med sol, bad, lek, god mat og drikke!





Min yngste datter var så fornøyd med renholdet
og at de redde opp sengen hennes så fint
med forskjellige kreasjoner hver dag
at hun skrev en hilsen til cleaning før hun dro
og danderte med blomster og blader
..hehe..




Skal skrive litt om erfaringene med
All Inclusive i neste gang..
For det var litt både-og...

 Tyrkia Del I
Tyrkia Del III:  All Inclusive

7 kommentarer:

  1. Det ser og høres fantastisk ut! Det med vannsklier og sånn er jo en innertier når du reiser med litt større barn. Har ikke vært i Tyrkia med ungene, men det frister!

    SvarSlett
  2. Jeg fikk skikkelit lyst på en sydentur etter å ha lest dette innlegget... ;)

    SvarSlett
  3. wow så fine bilder:)) Vi skal også til syden og jeg var FØR jeg las dette innlegget litt usikker på om jeg skulle ha med meg speilrefleksen, men nå er jeg plutselig sikker på at jeg skal ha det med:)) Blir mye finere bilder da:))

    Fornøyd med Tyrkia? Det stod mellom Tyrkia og kreta med oss og så ble det kreta:))

    SvarSlett
  4. Her så det helt nydelig ut! Gøy med sklier og den lekeparken hadde vært midt i blinken for min frøken.
    Så gøy å se bilder:)
    Og jeg er helt enig - de selger en hel haug med ting i som vi ikke har brukt for... hehe..

    SvarSlett
  5. Så flott badeland, det må være midt i blinken for ungene =)
    Hører gjerne mer om all inclusive, det er det visst mye ulike metoder for.

    Klem C.

    SvarSlett
  6. Ser ut til at dere hadde en deilig ferie :o) Kan godt forstå at dere for det meste valgte å bli på resortet - der hadde dere jo ALT dere kunne ønske og trenge. Fikk virkelig lyst til dra til sydligere breddegrader jeg også, når jeg så bildene dine :o)

    Denne første "bolken" av ferie som jeg skal ha nå, skal jeg ha hjemme hos mamma og pappa i Hornindal i Nordfjord. Gleder meg utrolig til å komme hjem, være på hytta, nyte naturen og bare kose meg. Neste del av ferien min blir mot slutten av august, og da blir det Hellas. Hi, hi - må sikre meg litt sol, for vestlandet byr jo ikke alltid på det..;o)

    Ha en fin kveld!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  7. Det ser fantastisk deilig ut! Heilt sikkert supert for ungane. Åhhh, fikk lyst på sydenferie no.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...