lørdag 3. juli 2010



Sushi smaker alltid godt
Også mellom to hopp på Gardermoen

6 kommentarer:

  1. Åh har de sushi på Gardermoen? Det visste jeg ikke! Nam nam! Fikk lyst på sushi nå, må vel lage det en dag igjen tenker jeg :) slurp!

    Ha en fin tur hjemover :)

    Klem Karina

    SvarSlett
  2. Ja! Sushi smaker alltid godt!
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  3. Det kan jeg tenke meg det gjør.
    Ha en vidre fin kveld!
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  4. Hadde jeg ikke jobbet i dag så skulle jeg absolutt spist sushi sammen med deg , men jeg er så heldig å jobb 7.30-20 i dag :-/

    Håper turen hjem gikk bra. Love love :-)

    SvarSlett
  5. Og du - jeg er i reisemodus !!

    SvarSlett
  6. Så deilig :)
    Sushi er knallgodt :)

    Håper du koset deg masse på tur :)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...