lørdag 28. august 2010



Disse rosene fikk jeg av mannen forrige helg!
De nydeligste jeg har hatt i hus tror jeg!
Han mener at de ble så vakre fordi de ble gitt
med så mye kjærlighet! Hehe.. 


En blomsterpotte fra IKEA fungerer
fint som vase da de andre er opptatt!


Helgen startet med middag med 8 andre
tvillingmammaer i går kveld - kjempe koselig

Lørdagskvelden har jeg tilbringt med barna
i sofaen med film og lørdagsgodt!
Og sett Komiprisen sammen med
jentene og ledd så tårene har trillet...

Lilleprinsen sovnet før Barne-Tv
Så det spørs om det blir en tidlig start på søndagen ;)



11 kommentarer:

  1. Kjempefine! Heldige deg!:)

    SvarSlett
  2. Lekre roser!

    Alene med lillemor. Storesøster på overnatting og mannen jobber. Ble sen kveld -så jeg håper på lang god søndagsmorgen (Dream On :)

    Nyt en deilig kveld!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Lekre roser da♥
    Her ble kvelden avsluttet med kärleksmums for oss voksne, men siden ungene ikke riktig falt for den har jeg lovet at morgendagen skal starte med at jeg "mekker" ei form med Texas ;))

    God lørdag!

    SvarSlett
  4. Så utrolig nydelige roser!!! – og så koselig ord ♥ Hørtes ut som en herlig helg du har hatt, koselig :) Tusen takk for oppskrift på Kärleksmums… denne så nydelig god ut… skal ta kopi av den, og prøve den en gang :) Ønsker deg en herlig søndag, klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Heldige deg! Roser er bare nydelige:) Du har en romantisk mann som vet å glede sin kvinne! Høres ellers ut som en deilig helg.
    God søndag:)

    Klemmer fra Anne Karin

    SvarSlett
  6. Å, så vakre de var!!
    Du har jo hatt virkelig vinnerlykke i det siste du jo:-)
    Moro det da!
    Ha en flott søndag!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  7. Så skjønne og vakre roser. De er nok så vakre for de er gitt med kjærlighet!!

    Du spørr om jeg vet hvor du kan kjøpe de pene Hunter støvlene, må nok skuffe deg. Har ikke funnet de her i norge. Har funnet de på denne nettbutikken: http://hunter-boot.com/2/Shop-Online/Products.aspx?col=32.

    SvarSlett
  8. Sa koselig a fa blomster og saerlig med sa gode ord fra mannen!

    klem Mette

    SvarSlett
  9. NYDELGIE blomster. Blomster gitt med kjærlighet bleier å være ekstra vakre, men disse hadde virkelig en ekstra glød. Heldige du! :)
    Håper natten gikk bra, og at søndagen ikke startet alt for tidlig?!
    GOD søndag kjære du!
    KLEM

    SvarSlett
  10. Klart at snille damer skal ha så fine roser. Mannen din er flink å velge ut :-)

    Men du, disse tidsfristene du gir, du er ikke sann. Men snart, før du vet ordet av det og plutselig er vi på tur :)

    Håper ikke mini var så altfor tidlig oppe i dag - men på en en annen måte, noen må jo vekke fuglene og henge opp sola!

    Love :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...