mandag 23. august 2010

Parenthood



Drømmen om den perfekte familien 
kan utvikle seg til en skikkelig hodepine

Dramakomedien Parenthood kretser rundt tre generasjoner 
av den tett knyttede familien Braverman

Peter Krause (fra Seks fot under) spiller familiefaren Adam
som gjør alt for å bevare lykken
i den perfekte amerikanske kjernefamilien
Men drømmen blir angrepet fra alle kanter
når han får vite at hans åtte år gamle sønn har Aspergers syndrom
og at hans søster skal skilles!
I tillegg får han aldri fred fra sin krevende far, familiens overhode


I første episode av Parenthood flytter Sarah Braverman hjem 
til sine foreldre Zeek og Camille med sine to barn

Sarah spilles av Lauren Graham fra Gilmore Girls
Vi følger søskenenes kamp for å opprettholde en trygg familie
jakten på den store kjærligheten, og alle utfordringene 
en moderne familie støter på i hverdagen

Gleder meg til å se Lauren Graham igjen
og dette må jo være en velkjent rolle for henne
(mtp Gilmore Girls)
Premiere idag (!) mandag 23. august kl. 21.30 på TV3




11 kommentarer:

  1. Hørtes gøy ut! Men så begynner jo ARN i dag... Har jo sett filmene før, men det er så lenge siden:) Tøft valg:)
    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  2. Ååååååååååååååååååå!
    TUSEN takk for påminnelsen! Hadde glemt at det skulle begynne i dag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for tipset. Jeg satt akkurat å tenkte på at mandag var en dårlig TV-kveld.. Min kjære er på trening så jeg har fjernkontrollen for meg selv -og dette er nok midt i blinken for meg :)

    Nyt mandagskvelden :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Har allerede plottet det inn på serieopptak! :)

    SvarSlett
  5. Takk for flott tips!!
    Den skal jeg titte innom ja!!
    Elsker Gilmore Girls og syns Lauren Graham er utrolig herlig!:-)

    Ha en fin kveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  6. For å si det sånn, du har mye å se frem til. Jeg kunne lagt ut i det vide og breie om NY, og vi var der kun i 4 dager... Det er så mye flott å få med seg!

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  7. Nedstemt her gitt, dette måtte utgå til fordel for CSI krossover... Likte du den?

    SvarSlett
  8. Takk for tipset!
    Fikk med meg siste halvdel, tror jeg må få med hele episoden neste mandag!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  9. Jeg veeeet!! :) Har gledet meg til denne skulle begynne, men fikk bare med meg siste delen. Likte den godt, så fra neste uke blir den tatt opp på harddisk-recorderen! ;)
    Takk for koselig kommentar om barnehagebyttet vårt.
    Å vite at han er trygg for allergiene sine, og at han trives er det viktigste av alt. :)
    Klem-klem

    SvarSlett
  10. Jeg har sett hele sesongen, fantastisk serie! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...