onsdag 11. august 2010

Røros


En liten smakebit fra byen























9 kommentarer:

  1. Så herlige bilder fra vakre Bergstaden! Jeg skal dit med jobben neste uke, og jeg gleder meg:)

    Klem, camilla jin

    SvarSlett
  2. Røros er en vakker liten by altså ♥

    Du får forte deg å besøke tantebarnet ditt før hun flytter da, (vi har bare ett par hus mellom oss hun og jeg...)så skal jeg lære deg det jeg kan :)

    Det love bildet er faktisk ganske lett å få til. Har du photoshop? Da kan jeg gi deg en kjapp leksjon i hvordan då han få det til :))

    SvarSlett
  3. Og i min iver etter å få deg ut til Frøya glemte jeg helt å være høflig...*sparke*

    Bildene dine er skikkelig flotte :))
    Her har det foresten vært grått utenfor i dag, såååå,
    da er det vel lov til å glede seg litt til jul vel *blafrer med øyenvippene*

    SvarSlett
  4. Takk! :)

    SA: Ja jeg har Photoshop CS5 :)
    (hele master collectionen faktisk, men har ikke lært meg noe.. hehe)

    SvarSlett
  5. Hei, jeg fant bloggen din fra link på foreldremanualen. Herlig blogg!
    Kjempefine bilder fra Røros. Har ikke vært der siden jeg var liten, men tror neimen meg vi må ta en ferietur dit snart!

    SvarSlett
  6. Så fine bilder, Røros står på ønskelista. Har vært der en sommedag, men kunne tenke meg å få litt julestemning der i desember.

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder! Jeg har vært en gang der, men da var det veldig veldig kaldt:)

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder og flott reklame for Røros!

    Må nok ta veien dit en gang!

    Kos at du tok turen innom bloggen min.

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  9. Fine bilder. Ser ut til at dere har hatt en fin tur.
    Jeg er sulten her jeg sitter midt i natten, og ble fristet av den korga med sopp:)
    Det er godt det!!

    god natta. Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...