onsdag 27. oktober 2010

Drenering & Polypper!



Da har vi endelig fått vært hos spesialist
med 6 åringen (han som ikke har cøliaki)

N har veldig dårlig hørsel og i dag fant legen ut
at det skyldtes væske i mellomøret på begge ører
Og det var jo en lettelse at det kun er væske
som forårsaket hørselstapet

Så om en måneds tid blir det operasjon
Da skal det legges inn dren og fjerne polypper

Det blir nok en helt ny verden for gutten 
å kunne høre godt!
Det gleder et mammahjerte 

Jeg har vært syk hele høstferien
og var først oppe og ut av døren her på mandag!
Tror jeg hadde trengt en drenering jeg også..... ;)


Nå venter trening! 




6 kommentarer:

  1. Huff, så leit at du har vært syk. Men godt at det går mot en bedre hverdag for veslegutten din. Lurer på om vi var på gårdsplassen din på lørdagen. Drev og lette etter huset til ei venninne og måtte snu på en gårdsplass pga blindvei. Der lå det to små sykler, det hang en krans på eller ved døra og en mann titta ut akkurat da vi snudde. Jeg fikk liksom en følelse av at det var i nærheten av deg. Fikk dessverre ikke tid til å stikke innom, men siden du ikke har vært i form var det kanskje like greit? Men vi skal ta det en annen gang. Håper vi får oss en tur til før jul. Mange klemmer.

    SvarSlett
  2. Er det ikke bare deilig når man kan sette fingen på hva som EGENTLIG er problemet, og at det kan la seg løse så fint..!:) Tenker det skal bli godt å slippe irriterte voksne som klager over at "du hører jo aldri etter..", kjenner meg igjen der gitt. Godt for gogutten (og foreldrene selvsagt).

    Synd at høstferien din gikk i sykdom, men det råder vi svært lite over. Det viktigste er at du er på beina igjen, og jammen ser jeg ikke at du er i gang med trening såvel!! Flink du er!
    Håper treningsøkten var god, og at du får en finfin kveld videre!
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  3. Er det ikke det ene, så er det det andre... Håper dere får ei frisk og rask førjulstid - det å legge inn dren går jo raskt og greit - lykke til!

    SvarSlett
  4. Guri, du har litt av hvert å bryne hodet ditt på.... Det er jo desverre ofte da man blir syk selv.... Men godt det lot seg fikse!!!

    Håper du får en november med bare friske unger, frisk mann, og ikke minst, at du er frisk som en fisk!! Trening er ikke dumt - jeg har ikke vært syk siden jeg begynte å trene!

    Klem...

    SvarSlett
  5. Dette har vi vaert gjennom ogsa. Mimmi (bestemor) mente at Tenaringen hadde darlig horsel da han var liten og hun hadde rett. Han fikk dren og det rettet seg. Men han har allikevel hatt problemer med orene med mere vaeske og legene ville etter noen ar legge inn nytt dren. Jeg holdt igjen for jeg mente han matte da vokse det av seg og jeg liker ikke for mange operasjoner. Vel, mor fikk rett. Idag er han 14, har utmerket horsel, aldri hatt plager med det (har faktisk kun hatt oreverk 1 gang i sitt liv...) og det holdt med den ene operasjonen. Mor lykkelig.

    haper du blir bra igjen snart ogsa!

    klem mette

    SvarSlett
  6. Så flott at de fant ut av det og at det lar rette på seg! For en lettelse for dere alle..

    Håper du også er frisk og på beina igjen.. Slitsomt å gå å hangle!

    God bedring og nyt dagen!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...