torsdag 11. november 2010

Hurra!



I dag er det 7 år siden
superguttene mine
i all hast ble tatt ut til denne verden
Traumatisk og dramatisk
men det gikk jo heldigvis
bra til slutt!


De ble født 14:30 og jeg fikk ikke
se dem før 22: 30
Det var noen lange timer.....

 
Ja, det blir alltid mimring
 Her noen uker gamle 

 Disse guttene har gitt meg så mye som mamma
En rikdom jeg aldri kunne ha drømt om!

Tusen takk!

 

Her har vi hatt  
gutteselskap i kveld
så her var det liv!

Så nå skal mor sette seg med bena høyt
og nyte et halvt glass vin før kvelden er omme
I helgen kommer storfamilien!
Vi gleder oss! 


Glede

Lysende barneøyne 
og en smilende munn
En myk liten hånd
så lubben og rund 
Ta vare på tiden
den går altfor fort
ikke gå å tenk på alt du sku' gjort




14 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med gutta idag!;-)
    Kan tenke meg det har vært liv i leier'n idag, tihi...
    Herlige muffins det så ut som, fikk lyst på selv jeg nå...
    Ha en rolig og avslappende kveld!:-)

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Helledussen..ja barna vår er det største som finnes :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med bursdag i huset. Stor stas ettersom jeg skjønner :)Nyt stillheten nå i etterkant, den er kanskje vel så deilig? ;)

    Klem Karina

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med prinsene.
    Kan levende se for meg at det har vært hæla i taket hjemme hos dere i kveld ja ;)
    Trekk pusten og hold beina høyt lenge, nyt stillheten ;)

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med prinsene dine ...!

    Og gratulerer med premien fra Dentinista ...!

    klem til deg

    SvarSlett
  6. Kloke ord og gratulerer med gullguttene dine!

    ha en fin helg med familien!
    klem Mette

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med de søte guttene dine! Tipper det var godt å ha gutteselskapet unnagjort, ja. Kos dere i familieselskapet!

    SvarSlett
  8. Hurrahurra for guttene og gratulerer med dagen til deg også! Etter at jeg ble mamma blir jeg litt tussete og lettrørt når det kommer til bursdager! :)
    Ønsker dere en fin helg med koselig feiring!
    KLEM

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye til de flotte 7-åringene (en dag på etterskudd :)Ble helt rørt her jeg. Håper dere hadde en fin feiring, og ønsker deg og dine en flott helg! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med gutta! Skjønner veldig godt at det var laaaaange timer du opplevde før du fikk se dem! Kan ikke forestille meg hvordan det var, men kunne ikke tenke meg å oppleve det samme med Oda!

    Håper bursdagsfeiringen ble bra!
    klem, cj

    SvarSlett
  11. Heisann!!

    Har sendt dag mail,
    men har du fått den??

    Send meg gjerne en mail
    så skal jeg videreformidle
    til kontaktpersonen min
    i Luftambulansen!

    Graulerer så masse
    7 åringene!!!

    Ha en super uke!!
    Mvh HC

    SvarSlett
  12. Tusen tusen takk alle sammen!

    Mail er nå mottatt Dentinista :)

    SvarSlett
  13. Grattis med bursdager! :) Kjekt med litt mimring:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...