onsdag 5. januar 2011

Da har jeg gjort DET også!...



Skjenker meg et glass rødvin
og senker skuldrene....

I dag har jeg gjort noe
jeg aldri trodde
jeg skulle komme til å klare! ....

Jeg blir dårlig bare ved tanken
og kan fortsatt kjenne
den harde slangen i halsen min

Forferdelig ord?
Og en forferdelig opplevelse

Det tok sikkert max 7 min
og jeg trodde jeg skulle få panikk
men holdt ut og holdt ut
og holdt ut...og holdt ut..
7 min er lenge!

Resultatet av biopsi
må jeg vente på
Men legen min sa at jeg
mest sannsynlig har cøliaki!

Og at han kom til å bli meget overrasket
hvis jeg ikke hadde det!

Jaja.. så da vet jeg det....
og jeg syns det er utrolig kjipt



11 kommentarer:

  1. Usj, så fryktelig... jeg syns du er tøff, for jeg klarte det ikke! - jeg måtte i narkose :) Jeg fikk beskjed at jeg hadde en bakterie, fikk tabletter - men sliter like mye ennå... Nei, dette er ikke noe gøy. Føler med deg ♥ klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Huffa! Det høre sikke noe greit ut..

    Godt du har evnen til å slappe av med et glass rødvin! Viktig å nytene de små hverdagsgledene :)

    Ønsker deg all mulig lykke til!

    Varm klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Synes du er drittøff jeg! Resultatet er kjipt, men når galt først er, er det vel greit å vite?

    Klem

    SvarSlett
  4. Uansett blir det bra å få vite og handle deretter. I går så jeg et programm på tv hvor man mente at hele 70% av befolkningen i England hadde en eller annen form for Cøliaki, og DET er mange!! Tror dette problemet er større enn vi aner og flere av oss har det uten å vite det. I lengden er det mer skadelig, så å få stadfestet det er nok det beste! Uansett, masse lykke til!:)
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  5. Huff, gastroskopi høres grusomt ut - du får være lykkelig over at det er unnagjort.
    Ikke stas med cøliaki, men samtidig kanskje greit nok at dere er flere i familien som har det? Dette med maten er du jo bevisst på - dere takler dette fint!
    Ha et riktig godt nytt år, og tusen takk for alltid hyggelige kommentarer inne hos meg!

    SvarSlett
  6. Sa flink du var! Det star for meg som noe av det verste....
    Om du na har coliaki, sa er det jo bedre a vite det og handle deretter. Kjedelig, men dette har du jo na noe erfaring med!
    Uansett, fingrene krysset!

    klem mette

    SvarSlett
  7. Uffda, hørtes ikke videre gøy ut med gastroskopi, men nå er det iallfall over...
    Klem!

    SvarSlett
  8. Føler absolutt med deg!! Akkurat på samme tid i fjor måtte jeg gjennom det samme.. Heldigvis hadde jeg "bare" et magesår og bakterier, som kunne kureres med tablettkur..
    Krysser fingrene for at du ikke har cøliaki.

    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  9. Gastroskopi er så fælt. :( Lykke til med videre utredning!!

    SvarSlett
  10. Uffda..stakkars deg..hørtes ikke noe godt ut !!

    Håper du får en flott helg :)
    Klem Martha.

    SvarSlett
  11. Fy søren så tøff du er! Høres helt forferdelig ut. Men så godt det er over!! Krysser fingrene for deg.
    Håper du får ei fin helg!! Klem fra Vivian

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...