fredag 21. januar 2011

Jeg har bursdag!


"Har du 5 barn? Du?
Men du ser jo så ung ut?
Hvor gammel er du? 25?"
...

Ja, hvem elsker vel ikke slike kommentarer?
Det er bare en ting å si: Tusen takk!



Det er helt greit å fylle
seksogtredve år i dag altså!

Jeg ble vekket på sengen av alle barna
(min eldste datter hadde fått alle opp uten at jeg merket noe)
De kom med te og bakst (med lys) gaver og sang!

Det blir en veldig rolig dag
Jeg skal bare pussle her hjemme
Forberede litt til morgendagens festligheter
Har du tips om partymusikk eller andre partytips?
Bring it on...


I kveld blir det en sen middag med mannen
som kommer fra Norgesturné


Lørdag derimot har jeg invitert  
gode venner på middag
- og vi har helt barnefri
Da blir det party!

Lilleprinsen skal for første gang
overnatte hos svigers alene
Det blir spennende! 


Håper du har noen gode planer for helgen
og at helgen blir super!

Hurra!


♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪



22 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen! Nyt den:) Og goood helg!

    SvarSlett
  2. Hipp hurra for deg og stort grattis med dagen!! :)
    Håper dagen og feiringen fortsetter like bra som den startet.
    Kos deg i helgen med fest og gøy!!
    BursdagsKLEM

    SvarSlett
  3. Hei,

    Så herlig og ikke minst velfortjent start på dagen :-) Igjen, gratulerer med dagen!

    Og JA, du ser skammelig fresh ut til å ha 5 barn + 1 i bonus ! Jeg er imponert . Klem

    SvarSlett
  4. GRATULERER så mye med dagen din!!!
    Høres ut som en super start på dagen og ønsker deg en fabelaktig bursdagsfeiring. Både i kveld og i morgen. Koooooos deg.

    Stor klem fra Vivian

    SvarSlett
  5. Gratulerer masse med dagen, snuppa! Håper du blir gjort stor stas på. Mange bursdagsklemmer fra meg.

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med dagen!!!

    SvarSlett
  7. Okei, trår til med en klemz også!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med dagen!

    (Monica ledet meg på vei;)

    Ønsker deg ein fin fødselsdag, og god helg!


    Klem,

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse med dagen kjære deg :) Håper den blir alt du ønsker deg og mere til :)

    Klem Karina

    SvarSlett
  10. Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil jeg gratulere!
    HURRA FOR DEG =)

    Klem, Camilla.

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye med 36 års dagen! tror man holder seg godt når man har mange barn man kan glede seg over! Ha en fin fin dag!

    ebbe

    SvarSlett
  12. Hipp hurra, gratulerer med dagen. 29+7 = en fantastisk alder...skulle vel egentlig ønske det var meg, men sånn er det ikke og alternativet er heller dårlig.Ønsker deg en super dag og helg.

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye med dagen! Hipp hipp hurra!!
    For en perfekt dag.

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye med dagen!! Hurra!!

    Ha en finfin dag!
    Klem Camilla

    SvarSlett
  15. Gratulerer med dagen til deg! Så koselig å bli vekket med bakst og sang! Kos deg masse på fest i morgen! Det går nok strålende med overnatting for minstemann!!!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye med dagen! Kos deg masse!

    SvarSlett
  17. Gratulerer så masse med dagen! :)))


    Håper du får en fin helg og en flott feiring!

    SvarSlett
  18. Hurra, hurra, hurraaaa for deg!! Gratulerer så masse med dagen.

    KJEMPEKLEM

    SvarSlett
  19. Gratulerer så mye med "25" årsdagen!:)

    Håper du får en herlig helg!

    klem June

    SvarSlett
  20. Gratulerer!! Håper dagen var god!!

    SvarSlett
  21. Hipp, hipp hurra, og gratulerer så mmye med de 25+ :) Håper d har kost deg masse og hatt en strålende helg. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  22. Tusen takk alle sammen! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...