lørdag 19. februar 2011

Lykke


- er en lørdagsmorgen der
solen
skinner fra blå himmel!

En liten prins i litt bedre form
etter mange dager med feber

Kaffen smaker ekstra godt
en lørdagsmorgen

Vi koser oss med lang frokost 
og dagens ferske aviser






Thing
består av to av mannens bokstaver og tre av mine
Vi skrev bloggen I skrivende stund sammen
for vår egen del og for vår familie som er spredt rundt 
omkring i inn og utland (lukket)

Han skrev ofte når han var på jobb og
la inn både bilder og filmer
Som jeg syns var så gøy å oppdage i bloggen

Vel, jeg har invitert han til å dele
noen ord med oss igjen når han måtte få lyst

Så vet du det!



Håper lørdagen din blir super
kos deg litt ekstra i dag!



1 kommentar:

  1. Barn i bedre form høres bra ut, og jeg krysser fingrene for at vi våkner til det i morgen.. :)
    Ellers var det gøy å få høre hvorfor bloggen din heter det den gjør. Koselig med et personlig navn, uten at det egentlig er det likevel. :) Gleder meg til innlegg fra din kjære, det blir spennende!
    klemklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...