torsdag 17. mars 2011

Hurra for mannen!



Gratulerer
så mye med dagen til min kjære




Her fra Dublin St.Patrick Day for noen år siden



 Vi var ikke alene


Jubilanten ble vekket med sang og gaver
Og da han leverte Lilleprinsen i barnehagen
sang de for han der også gitt!

Nå skal han snart ut på en liten Norgesturne
før han tar kvelden i Ålebyen
-
Jeg for min del skal prøve noe jeg aldri har gjort før
Nemlig  - Detox Cell-Spa! Spennende!


Håper solen skinner hos deg i dag
Det gjør den her!
Hurra hurra hurra






7 kommentarer:

  1. Gratulerer med mannen! Med solen som skinner sa er det vel tegn pa at han har vaert snill i aret som gikk... ;-)

    Den spa-behandlingen hores spennende ut! Vi far vel referat????

    SvarSlett
  2. Grattis til mannen!!:-)
    Herlig bilde av ham da:-)!

    Håper dere får en koselig feiring!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Ha en deilig dag på spa og med bursdagsfeiring.

    SvarSlett
  4. Store gratulasjoner til mannen fra meg også, gleder meg til å høre fra spabehandlingen, for vi får vel det?

    SvarSlett
  5. Gratulerer til mannen :-)
    så morsomt at de sang for han i barnehagen også :-)

    SvarSlett
  6. Hei igjen :-)
    Bare ett lite tips :

    Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
    Ny sjangse - Hver måned
    ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
    Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
    eller på Facebook

    Vil du være med ?
    ps - de har dameklær også :-)

    SvarSlett
  7. Hils T og gratuler med dagen. Håper du vet å stelle pent med han ;-)

    Nyt dagen

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...