lørdag 26. mars 2011

Saturday!


For bare noen dager siden var det bart her
Skikkelig vårstemning!!!
Vi dro på sykkeltur med barna og 
tok lunsjen ute på terrassen i solveggen....

Og i dag:




 


Vi har vel ikke hatt så mye snø
denne sesongen som nå?



En tannlaus 7 åring leker førnøyd i snøen



Brødrene syns det er like morsomt!





Vi har vært ute hele formiddagen så mens klærne tørker
drar vi på butikken og kjøper lørdagsgodt!

Ikveld er mannen og jeg bedt bort på middag
så vi gleder oss stort!!!!


Jeg har (endelig) oppdaget Amy Macdonald
Utrolig mye bra musikk fra denne unge damen!

Enjoy



8 kommentarer:

  1. Litt av en haug dere har fått..bedre sent enn aldri..tjhii..men kanskje litt sent...snart er mars 2011 historie, og med det snøen for denne gang.:-) så barna får nyte mens den er her.)

    kos dere i kveld.:)

    SvarSlett
  2. Steinbra musikk.....men skrekk og gru så mye snø. Kontrastene er store i forhold til våren vi har her hos oss. Håper dere får en kjekk kveld.

    SvarSlett
  3. Jeg kan ikke akkurat si at jeg hadde blitt glad for så mye snø nå!,
    det har vært litt snø i lufta også her i dag, men ikke noe som har lagt seg.
    Jeg har kjøpt påskeliljer som skal plantes ute i morgen. Jeg nekter å tro noe annet enn at våren er her for å bli. :)
    Kos dere i kveld!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  4. Så du trodde ikke trauste frøyværinger gikk kledd slik???
    Dette er hverdagskost her hjemme skal jeg si deg!!!








    Hihihi, tulla bare ;)

    Her er det også snø, og selv om det er koselig og alt det der, så er jeg såååå klar for vår og varmere vær nå altså!
    Ja, ja, våren kommer vel den :)
    Du burde foresten ta turen utover for å hilse på Line og meg, er jo ikke lange biten ;)

    klem

    SvarSlett
  5. Kjære vene for et snølass! Ikke lenge siden jeg fikk bilde i solveggen og nå dette? Huff, må nesten le litt. Her skinner solen og det er nesten ikke snø igjen :-)

    SvarSlett
  6. Fiiin sang! Har aldri visst hvem som sang den...Takk!
    Mye snø da, er visst fare for litt her også i morgen... I hope not!Jeg vil ha vår!

    SvarSlett
  7. Kjæra nån, så mye snø! Det har snødd her i dag og, men det har heldigvis ikke blitt liggende noe særlig. Våren har visst ikke helt kommet for å bli. Award til deg i mitt nest siste innlegg. Håper dere koste dere med venner. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  8. Det ma da vaere de siste krampetrekningene med sno for denne sesongen???

    haper uka blir god og at snoen smelter snart!
    klem mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...