torsdag 31. mars 2011

Siste dag i mars!


I fjor på denne tiden var vi i Tromsø
og mannen skal tilbake dit i dag...

Joda han har allerede dratt på jobb igjen
Og jeg har lagt inn ønsker om lørdagsgodt fra Sweet Heart

Her er jeg hjemme med to syke barn i dag
og en frisk 9 klassing som har hjemmedag

Dvs han har en plan som må gjennomføres
(ift faget Heimkunnskap)
som innbærer rydding, vasking av bad og kjøkken
støvsuging, baking + + + og han skal lage middag!

Supert!


Noen glimt fra mars


Tenk at det er 1 april i morgen!!!
Minner meg på fjorårets aprilspøk
som jeg syns var så utrolig morsom! 

~~

4 kommentarer:

  1. Så deilig med en som steller hjemme, du må gjerne sende ham videre sørover etterpå...

    SvarSlett
  2. Så herlig bildekollasj du har satt sammen for mars måned :) Ja, da var også denne måneden over, og våren nærmer seg endelig... Her er det blå himmel og sol i dag - sååååå deilig og snøen smelter i rekordfart! God bedring til dine små ღ og så må du ha en fortsatt fin dag :) Koselig at du fant meg på facebook, litt lettere noen ganger å få med seg innlegg og slikt her også :)) Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  3. For et perfekt heimkunnskapsprosjekt!!! Sweet heart har masse godis. Var min desiderte favorittbutikk da jeg var barn!!! Så koselig kollasj! God siste dag i mars til deg!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  4. Haper det er bedre hos dere i dag! For en herlig bildecollage.

    For a oppdatere deg pa dette med printing av bloggen: Jo, du kan fjerne innholdsfortegnelsen. Nar du har registert deg og logget inn sa gar du til 'edit' under "Table of Contents" (pa venstre side). Der kan du ta bort krysset for table of contents og slipper dermed EN GOD DEL SIDER! De er jo greie a ha om man f.eks leter etter noe spesielt, men det er for mye mellomrom mellom hver linje og det forer jo til maaaange sider...

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...