mandag 16. mai 2011

Hurra?



Vi hadde som sagt konfirmant i helgen
og vi har fortsatt denne
dagen derpå følelsen...

 


Og vi er alle enige om at vi fint kunne ha
droppet hele 17 mai feiringen!

For hvor blir det av gleden når alt blir tvang?
Vi har våre egne 17 mai tradisjoner
kan vi ikke bare få beholde disse?
Ingen andre skal få bestemme hva vi skal gjøre!?
..og vil ikke barna gå i tog så skal de få slippe!!..

*

Jeg trenger forandring på bloggen
og har skiftet bakgrunn fra grå til hvit
Wow.. Imponert? Hehe..
Takknemlig for tips - og hjelp!

Ønsker deg en behagelig og rolig 17 mai feiring
Uten for store krav, mas, stress og dårlig samvittighet!


H u r r a !



7 kommentarer:

  1. Enig med deg. Hvorfor skal noen andre få bestemme hvordan dere skal feire 17.mai. Jeg er helt klart FOR å lage egne og nye tradisjoner :)

    Jeg liker bloggen din i hvitt :) (litt fordi jeg har det selv hehe)

    Ha en aldeles herlig morgendag, uansett hvordan den nå feires :) (Forhåpentligvis med sol og glade is-spisende barn)

    Klem Karina

    SvarSlett
  2. Headerbildet, det er så kult...

    Ønsker dere en fin nasjonaldagsfeiring på deres måte...

    SvarSlett
  3. Skjønner at det kan bli et antiklimaks, ja...(Gratulerer med konfirmanten, forresten!) Her har vi to korpsmusikanter, så vi slipper liksom ikke unna...

    SvarSlett
  4. Hei vennen!
    Tusen takk for koselige ord! Jeg savner blogglandia og er snart tilbake med innlegg! Bloggpausen ble lenger enn planlagt, og ikke bare på grunn av triste hendelser. Vi har også hatt ferie, jeg har løpt Holmenkollstafett og har hatt en liten eksamen. Jeg guttene og mannen har det bare bra, og det var godt å ladde batteriene litt!!!

    Kos dere masse på 17. mai! Her tar vi dagen med stor ro. Vi har masse sjokoladekake og is, og skal ha god middag- så det ligger an til en super dag!

    God klem fra Hanne

    SvarSlett
  5. Tusen takk! =}
    (og jeg har nå skiftet headerbildet for n'te gang)

    SvarSlett
  6. Headerbildet var helt nydelig.
    Og bloggen ble fin i hvitt:)
    Håper dere får en fin dag i morgen uansett
    Klem Vivian

    SvarSlett
  7. Åh - skulle gjerne tilbragt 17. mai i den hengekøya :)

    Gratulerer med konfirmant, tenk som tiden flyr!

    Ønsker deg en flott morgendag! Feir som det passer dere! Jeg synes personlig dagen er litt stress, men barna har stooore forventninger..

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...