lørdag 7. mai 2011

Tvillinger


Jeg har eneggede tvillinger 
 N med langt navn har (hatt) langt hår
I med kort navn har kort hår

Enkel huskeregel for de
som ikke kjenner dem så godt


Nå derimot har de begge kort hår
og jeg håper det går greit nå
som de er så godt kjent på skolen

Ja, jeg som mamma syns jo ikke de er like i det hele tatt!

Jeg har vært ekstremt opptatt av at de
skal behandles som to ulike individer - som de er!

For selv om de er like utenpå 
er de to helt forskjellige gutter på innsiden
Like forskjellig som andre søsken!!



Og jeg har aldri kalt dem for
"T v i l l i n g e n e"
Det gjør heldigvis ingen andre heller!!

Et begrep som gir meg frysninger
for det tar fra dem all personlighet
og låser dem fast i en tosomhet

Men nok om det!
Og hva andre velger å kalle sine barn får være helt opp til dem! =}



N ble så fiiiiiiiiin!
Tusen takk til frisør Lise som kom hjem til oss =}


Da gjenstår det å få klippet Lilleprinsen
som snart har hår ned til rompa
Han vil nemlig IKKE klippe seg!


Håper lørdagen hos deg 
er like vakker som her!

Magisk!


7 kommentarer:

  1. Så søt han er!Ble han fornøyd med den nye frisyren?go klem

    SvarSlett
  2. Han ble fornøyd når han fikk sove litt på det! ;)

    SvarSlett
  3. Det er som om min mamma skulle skrevet det selv. Hun mener nemlig akkurat det samme om at tvillinger et to forskjellige mennesker og at man ikke skal lage sirkus av at man ser like ut utenpå. Som tvilling selv er jeg helt enig. Litt oppmerksomhet blir det uansett. Håper han ble fornøyd med kort sveis ;-)

    SvarSlett
  4. En flott fyr! De endrer liksom litt utseende når de klipper seg. Vi har en gutt med laaangt hår, og det er ikke snakk om å få klipt ham...

    SvarSlett
  5. KJempefin sveis! Kanskje lilleprinsen ombestemmer seg nar han ser hvor fin broren ble...?

    ha en fin fin sondag.
    klem Mette

    SvarSlett
  6. så herlig...søt :-) godt å få det gjort læll..:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...