torsdag 14. juli 2011

Lykke



Er et stykke

B O B L E P L A S T ! 






 Han ble litt fornærmet av at jeg tok bilder av han
da han plutselig husket at han ikke vil bli tatt bilder av!
Så det siste her lurte jeg meg til ;)

 *

Jeg har hatt en fantastisk dag
Selv om ukens eneste fridag startet kl 05!
(da mannen dro på jobb)
-jeg var plutselig lysvåken gitt-


Men har koset meg i mange timer med
shopping (!!!) og lunsj med verdens beste jente
Timene flyr når vi er sammen!
Jeg har t.o.m handlet meg julekjole (!) 
og en julegave ble det jammen meg også!!
Godt med alt som er unnagjort huh? ;)




En godbit en torsdagskveld
E N J Y



With light in my head
You in my arms - Woo!


7 kommentarer:

  1. Aaah bobleplast! For en lykke! hehe :) Imponerende at du har kjøpt julekjole OG julegave allerede, jeg merker at jeg er litt misunnelig. Men før vi vet ordet av det så er det jo høst og på høy tid med sånnt :) Men først sommerferie og lesestoff. Takk for tips i bloggen din. Nå har jeg en laaaang liste bøker jeg må skaffe meg :) Herlig! Første post på programmet er Salvadorena som jeg ikke fikk tid å lese i fjor sommer :) Takk for tips! :)

    Klem Karina

    SvarSlett
  2. Hehehe... Ja bobleplast kan gi mye underholdning! Imponert over at du har fått på plass en julegave allerede. Har faktisk kjøpt noen småting på salg (hos Cath Kidston) som jeg tenkte å ha til diverse bursdagsgaver, men det blir kanskje til julegaver..

    Kos deg i sommerdagene!

    SvarSlett
  3. hihi, så søt. Bobleplast ER gøy da.

    Jeg har faktisk begynt å tenke på julegavene. Blitt voksen? ;-) Veldig greit med det som er unnagjort.
    Ei jeg jobbet sammen med tidligere har allerede pakket inn årets julegaver.

    Klems

    SvarSlett
  4. Ha ha, bobleplast er faktisk lykke ,ja, det ser jeg her i heimen også. Ha en fortsatt fin sommer - du har nå ihvertfall en veldig sommerlig/sydlig header i bloggen din...

    SvarSlett
  5. Haha - er rart det, hvordan barn ELSKER bobleplast ! Har 2 tantebarn som elsker å leke med det også..men, de vokser seg vel fra det ;)

    Julekjole og julegave,ja, det var tidlig ute..hehe..men, ser du også har en juleblogg, dog jeg hadde tenkt litt med å kikke innom den, til nærmere jul, men den er vel kanskje igang alt, den da...??

    God søndag !

    SvarSlett
  6. Julebloggen er i gang og åpen hele året!
    Du aner ikke hvor mange juleglade (som meg) som finnes der ute Helen.. Hehe.. :]

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...