søndag 3. juli 2011

Sunday



Det ser ut til at sommeren kun kan
være på en kant av landet om gangen
Så nå må det vel snart være vår tur igjen?

I går satt jeg med tekoppen fordypet i
mine juleblader jeg har samlet opp gjennom årene
og kjente på den snikende julestemningen
Jeg er i julemodus men det er kanskje ikke rart
Vi er jo i Juli! 
..godt jeg har Juleblogg og Juleforum
der jeg kan dele min glede med likesinnede..


Nå blir det romantisk julefilm
på Kanal FEM
While you were sleeping


 


3 kommentarer:

  1. Ja, det er jo bare 6 mnd til jul nå hihi. Håper sommervarmen kommer til dere og. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  2. Herlig - jeg er ekstremt "julete" av meg og har full forståelse :)
    Hadde jeg bare logget inn tidligere skulle jeg også sett julefilm :)

    Nyt sommerdagene - ja nå må de da snart komme ?!

    Klem klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Godt at det er flere enn meg som kommer i julestemning JULi :) Enda værre blir det når august kommer. DA er det nesten jul for meg ;)

    Camilla

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...