fredag 12. august 2011

Bridget Jones 3



Ja ryktene har gått en god stund
Men det er bekreftet at Helen Fielding
skriver på en ny bok om Bridget Jones
 og dermed en siste tredje film!




Jeg har ikke tall på hvor mange ganger 
jeg leste de bøkene og så filmene
Den første er jo bare magisk da!  


Men etter å ha lest dette håper jeg forfatteren
har en bedre ide til oppføgler enn ressigøren av filmen :/

Bridget kan jo bare ikke falle for Daniel Cleaver igjen????
Må han i det hele tatt være med? 

Vi klarer da oss lenge med Mark Darcy vi?



4 kommentarer:

  1. Herlig underholdning dette her, ja ;)
    Men, blir den tedje filmen like bra?
    spennende å se ...

    god helg !

    SvarSlett
  2. Så kult! Den gleder jeg meg til også!!
    God helg til deg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Nei, hun må ikke falle for ham. Men han må nok være med. Jada, Mark er finingen han, men han trenger litt sunn konkurranse.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...