onsdag 24. august 2011

Nei, ikke mamma!



Jeg har alltid sunget for barna når de er i seng
men minstemann har den siste tiden (tydeligvis!) fått nok!

Jeg rekker knapt å åpne munnen før han
legger hånden sin over munnen min
og sier: Nei, ikke mamma!

Jeg: Hvorfor ikke? Mamma er da flink til å synge?
Han: Nei, du kan det ikke!

Okey, takk for den tenkte jeg... ;)

Har prøvd å synge for han noen ganger
etter denne første episoden men det samme skjer
Han legger hånden foran munnen min og sier Nei, ikke gjør det!

Så her er det slutt på synginga for hans del
Men heldigvis spør fortsatt de større barna
etter en godnattsang eller tre..


Synger du for godnattsanger for dine barn?

Formen min?
Den er som i går...
Tenker morgendagen blir bedre :)

5 kommentarer:

  1. Hehe - søtt dette her da ;)
    Godt de andre barna vil bli sunget for.

    Ha en fortsatt god bedring

    Ciao

    SvarSlett
  2. Her blir det ofte tre fire fem sanger... Koselig.

    SvarSlett
  3. Tusen takk!

    - Ja, det er koselig med nattasanger =}

    SvarSlett
  4. Jeg gjorde - helt til jeg fikk beskjed av minsten om at jeg sang som en forkjølet katt .... say no more..

    SvarSlett
  5. Hahaha... Forkjølet katt ja! Den var god!! =}

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...