onsdag 10. august 2011

På ønskelisten


Christian Dior
Miss Dior Cherie


8 kommentarer:

  1. Legg en liten diskré lapp i mannens jakkelomme....Taxfreepriser på pafymeriet innenlands på Gardermoen .....

    SvarSlett
  2. Tusen takk søte du, for kos,kos,kos hilsen hos meg ;)

    Støtter fru Tunheim, en liten lapp i mannens jakkelomme kanskje...;)

    Strålende uke videre til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Jada, vi har vært innom Gardis å luktet
    og han syns den er kjempe gooooooooood!
    Men flasken koster nesten -åtte hundre kroner- på Tax Free! =}

    SvarSlett
  4. Ja, det var en stiv pris... MEN sa varer det jo lenge ogsa, da... ;-)

    SvarSlett
  5. Hei! Kjekt å kunne vere til hjelp!! ;D Håper alt står bra til!!

    SvarSlett
  6. Hei høpp!!

    så gøy du vil delta på min lille gi vekk,masse lykke til:)

    Nyt helgen!!

    Klemmer fra Linda:)

    SvarSlett
  7. I love Dior <3
    Håper du klarer å overtale mannen :)

    Ha en fortsatt fortreffelig aften! :)

    SvarSlett
  8. Håper dine ønsker går i oppfyllelse :) Ønsker meg ny parfyme jeg også, så kanskje jeg skulle teste denne, ihvertfall gå og lukte. Ønsker deg en fin fin fredag. Klemmer fra Elin

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...