torsdag 22. september 2011

Elin?



Jeg var på IKEA og hadde gooood tid
Gikk rundt å tittet og ble imponert over hva de hadde klart å få til
på et av sine show room og stod der inne i mine egne tanker

Jeg hørte en kvinne kremte flere ganger ved min side
og jeg lurte et øyeblikk på om jeg var tresspassing..

Jeg så direkte på henne, smilte og
fortsatte min vandring inn i rommet

Damen ga seg ikke med kremtingen og
kom helt bort til meg og sa: Elin?

- Eh, nei jeg er ingen Elin, sier jeg overrasket

Hun stirret på meg som om jeg stod der og holdt henne for narr

- Jo, det er du! sier hun

Jeg gjentar at jeg dessverre ikke er Elin

Hun sier: Jeg kunne sverget på at du er Elin!

- Ja? Nei, jeg er ikke Elin! sier jeg for tredje gang

Damen ble snurt og forrvirret
og fikk det travelt med å komme seg ut


 *

Jeg ble nesten litt usikker selv
Er jeg Elin?

Jeg kunne jo vært det bare for en liten stund da?
For å glede denne damen?

Bare svart: - Ja, vet du. Jeg er faktisk Elin. 
Du avslørte meg der gitt;)


Men det får bli neste gang!




6 kommentarer:

  1. hihi, er jo jeg som er Elin :) Klemmer fra Elin2

    SvarSlett
  2. Sikker på at du ikke heter Elin? Sånn innerst inne?

    SvarSlett
  3. Ville vel vært litt ille om hun fortsatt ruslet rundt på IKEA og lette etter Elin neste gang du kommer dit...? Du får være litt fleksibel. Kanskje er du Anne eller Berit eller Solveig neste gang, for eksempel! Go with the flow!

    SvarSlett
  4. Nesten litt ekkelt det der....stakkars dame, som tok så feil...

    Håper du fant noe fint på IKEA, som fikk bli med hjem?

    God helg !

    SvarSlett
  5. Finner alltid noe på IKEA Helen ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...