søndag 25. september 2011

Hobitthus



 Ja, denne historien og dette huset
imponerer  meg!



 Dette huset er jo som tatt ut av "Hobbiten"



Foto: Simon Dale


Les artikkelen og se flere bilder her!
Jeg kunne nok ikke bodd slik permanent
men kunne fint kommet på besøk for en stund =}

Noe for deg? 

***

 Mens vi er inne på Hobbiten 
(som er forspillet til J.R.R Tolkiens store verk Ringenes Herre )
så blir den filmatisert - og jeg gleder meg stort
til å se den på kino Julen 2012!
Har du ikke lest Hobbiten så bør du gjøre det! 


 Happy Sunday! 

5 kommentarer:

  1. Kult hus, som deg kunne jeg ha kommet på besøk, men ikke bod der. Flott at noen våger å være annerledes.

    SvarSlett
  2. Wow for et hus! Jeg kunne nok ikke bod der, men det hadde jo vært vanvittig kuult som hytte! Gleder meg også til Hobbiten kommer på kino!

    Håper alt er bra med deg og dine.

    Tusen takk for gode ord og lykke til ønskninger! Er ikke helt i mål men tror jeg får levert om et par uker... det skal bli så utrolig bra!

    God søndag!
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  3. Jeg så det huset i går.
    Tenk å være så tøff å gjøre noe slikt.
    Huset er utrolig stilig, men som en hytte.

    Ønsker deg en strålende søndag :)

    Birthe

    SvarSlett
  4. Så utrolig flott!!! Men, er enig med deg - jeg kunne heller ikke bodd sånn permanent, men å titte innom hadde vært gøy!!

    Fortsatt fin søndagskveld og flott kommende uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Artig, ja! Men jeg kunne nok heller ikke bodd der ;)
    Men besøk, gjerne!
    Klem klem, og kos dere i Junaiten.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...