mandag 5. september 2011

Rotfylling - en god start på uken!



17 dager med tannverk er snart over
I dag har jeg reist utenbys å fått
utført første del av en rotfylling!

Denne rotfyllingen var for meg uforskyldt
Jeg var på sykehuset for noen år siden
å trakk visdomstenner (som ikke hadde kommet helt igjennom)
Og den hardhendte kirurgen knuste to av nabotennene
Noe som førte til at jeg måtte ha krone på den ene tannen!

Voila noen år senere har det satt seg en betennelse der
(i benet under røttene, for spesielt interesserte!)
Det er noe som kan skje sa tannlegen min
Og alt som "kan skje", skjer alltid meg! :/

Men tannlegen kunne ikke hjelpe meg med problemet
da han ikke hadde riktig verktøy så derfor har jeg måttet vente på time
Som nå endelig var i dag!

Så etter uker med smerter, penicillinkurer og store
mengder smertestillende er jeg nå fortalt at innen i morgen
så vil smertene avta og det gleder jeg meg til!




6 kommentarer:

  1. huff og huff... høres urettferdig ut.
    Ikke nok med de dumme visdomstennene, så må du har rotfylling i tillegg...
    æsj jeg tror jeg også må ha ei rotfylling og derfor har jeg utsatt og utsatt den tannlegetimen. Egentlig idiotisk for det blir jo ikke noe bedre...

    God bedring. Håper du blir god som lovet nå!!

    Klem Vivian

    SvarSlett
  2. Åhh, stakkars deg, så kjipt ;(
    Ikke din egen skyld engang, men en dust som ødela nabo-tennene.....

    Liker ikke å gå til tannlegen, så kanbare tenke meg rotfylling..høres ille ut. Håper virkelig du er MYE bedre imorgen, god bedring !

    SvarSlett
  3. Åh AU.. Jeg og tannlegeskrekken min grøsser ved tanken.. :( Men håper at bedringen kommer fort, og at du slipper mer medisiner og vondt!
    Enn så lenge massevis med god bedring.
    Trøste og styrke klemmer fra meg

    SvarSlett
  4. Stakkars deg, det hørtes ikke godt ut. Håper alt er bedre i dag...

    SvarSlett
  5. For en historie! Haper det retter seg snart! Stakkar deg.

    SvarSlett
  6. Vivian: Du må komme deg til tannlegen ASAP!

    Takk for god bedrings ønsker..
    Dessverre er det ikke særlig godt å være meg i dag.
    Håper på en bedre dag imorgen!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...