tirsdag 20. september 2011

Tuesday



I dag var det denne gutten sin tur på
bytur sams mamman sin - og sykehusbesøk!

Kontroll av cøliakien viste veldig fine tall
etter at han har lagt om til glutenfritt kosthold

117 cm lang og 18 kg tung og det er jo supert!!
Tror faktisk han er "større" enn tvillingbroren sin
Ikke så stor til (snart) 8 åring  å være men han har nå vokst bra
på lengden og han har lagt på seg flere kg! Juhu!


***

Jeg fikk selv diagnosen Cøliaki tidligere
i år og har lagt på meg masse! 
Helt kræsj med mitt kosthold (også)

Jeg skrev i mai at jeg måtte opp en klesstørrelse
Nå må jeg opp to! 
Jej!..eh, nei!


4 kommentarer:

  1. Den hersens vekta er en utfordring for de fleste av oss....alle skulle vi hatt en sånn badevekt ;o)

    SvarSlett
  2. Så bra å høre det er fremgang hos gutten din, kjempe bra! Min 11 åring er heller ingen stor gutt, tvert i mot. Han er blitt nøye fulgt opp med vekstkontroll og har nå han heldigvis gjort et godt opprykk i sommer, og vi er spente på kontrollen 10 oktober.
    Mens jeg derimot, kunne godt stoppet å vokst for 15 kg siden..

    SvarSlett
  3. Godt å høre at det går bedre med gogutten din! Uffja, den vekten kan være til besvær for alle og enhver - men - finnes ting som er værre enn noen kilo for mye da...

    Fortsatt fin kveld til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Fiin gutt du har :)Godt å høre at verdiene hans er fine. Ser av tallene at 5-åringen min er større, he he, men så er hun litt over snittet høy med en far på 1.95 da :) Håper du finner ut av kostholdet du også, og er sikker på at du er flott som du er! Klemmer fra Elin

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...