søndag 4. september 2011

Øya (Hislop) er blitt tv-serie




Det er laget en tv-serie basert på boken Øya
(boken er skrevet av Victoria Hislop)


TV-serien er gresk men tekstet på Engelsk 
og alle episodene ligger på You Tube
(hver episode er inndelt i 3-4 deler)


Victoria Hislop har vært veldig deltagende i serien
og har også selv en liten rolle!

Tusen takk til degJuleglede
som tipset meg om denne serien!


*


Lilleprinsen er fortsatt litt pjusk
så vi har hatt en rolig søndag

Kjørte oss en liten tur over grensen
til det "store utland" og
kjøpte litt glutenfrie varer og snop! 



Nå blir det en episode eller to med Øya

Håper dagen din er god!

8 kommentarer:

  1. Så morsomt tips !
    Leste boken for noen år siden, og elsket den !!!
    En sånn bok man ønsker ikke skal slutte....

    Kos deg med Youtube kikking og god søndag.

    Ciao

    SvarSlett
  2. Takk for tipset! Enig i at det var en spesiell bok.

    SvarSlett
  3. Så gøy!! Takk for tips. Det skal jeg sjekke ut en dag. Den boka likte jeg veldig godt.

    Ha en fin kveld.
    Klem Vivian

    SvarSlett
  4. Takk for tips! Nesten litt kjipt å se den på You Tube - burde jo vært en serie man skulle glede seg til å se på tv...

    SvarSlett
  5. Hallo :-)

    For et utrolig stilig bilde du har øverst! Noe av det fineste jeg har sett :-) resten tar vi over en cappuccino .-)

    SvarSlett
  6. Hey, så kul header du har fått deg. Skikkelig høstheader med finfine bilder. :)
    Håper formen hos dere er på bedringens vei!
    KLEM

    SvarSlett
  7. Tusen takk! =}

    - Enig med deg Pia!
    Kan jo håpe at den en gang kommer på tv her...
    Jeg for min del må se den alikavel.
    Morsomt å se at ting er slik jeg har sett for meg =}

    SvarSlett
  8. Så fin ny høst header du har her! Oj, den boka (Øya) leste jeg jo i sommer :) Håper dere er på bedringens i vei, god bedringsklemmer fra Elin

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...