fredag 28. oktober 2011

Fra sengekanten..


Foto: Weheartit

Tredje dagen til sengs

Egentlig ikke tid til dette kjenner jeg
Så mye jeg skulle ha gjort..
Men jeg har ikke akkurat så mye valg...

Men det er mye man får gjort fra den bittelille
laptopen sin fra kontoret på sengekanten også
Men siden hodet ikke helt henger med (hele tiden)
er jeg litt usikker på resultatet av beslutninger som er tatt..


Jeg trodde operasjonen min (som tok 2t) ville ta noen minutter
og at jeg kunne spankulere nysminket ut fra St Olavs 
et par timer senere i retning sentrum

Haha.. Yeah right!
Det er nok mange dager til jeg klarer å gå noen steder som helst
De fleste (alle!) ville blitt skremt om de så meg nå..

På en annen side trenger jeg ikke å tenke på å
skaffe meg kostyme til Halloween 
det er bare å være seg selv! 

Barna så bare forskremt på meg da
de kom innom for å si hadet

Ser jo ut som et monster så hoven som jeg er, og det ser ut 
som jeg har fått meg et skikkelig slag på leppa også
 Ja, jeg tror aldri jeg har hatt fyldigere lepper enn nå!

Skikkelig lekker.. *Hot hot hot*
Kanskje like greit å ligge under dyna?
Å jeg hørte Lilleprinsen si at han ikke ville inn å hilse på mamma..
Hehe.. det kan jeg godt forstå stakkars liten..

Det blir en rolig helg for her har alle barna (minus yngstemann)
dratt på jakt for helgen... Rådyrjakt!

Jeg for min del ser ut som jeg er slaktet og partert 
og sydd sammen igjen, men skal nok få fredagskosen inn
fra sofakroken etterhvert - og kanskje blir det litt vin også?
Vin med sugerør må jo gjøre susen!

God helg! 

7 kommentarer:

  1. God helg til deg også, uff...syns synd på deg nå !
    slapp av så godt du kan i senga, så får du bare håpe hevelsene snart vil gi seg...litt...etter...litt...;)

    Ciao

    SvarSlett
  2. Så herlig at du kan smile litt av deg selv i en sånn situasjon.....høres jo ikke videre godt ur. Men en ting er sikkert, vin gjennom sugerør høres ut som en god plan.....

    Ønsker deg god bedring og så god helg som det lar seg gjøre.

    SvarSlett
  3. Huff, det der hørtes ikke noe særlig ut! Riktig god bedring til deg!!!!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  4. Huff, da! Får håpe du snart blir seende ut som du gjorde før...

    SvarSlett
  5. Oi oi!Stakkars deg.God bedring:)

    SvarSlett
  6. Fortsatt god bedring! Håper formen er stigene.

    Søndagsklem fra meg.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...