torsdag 10. november 2011

Popcorn i alle etasjer!



Guttebursdag er gøy
men du verden så bråkete!

Neste år tror jeg vi får ta i bruk
andre arenaer for bursdagsfeiring
som f.eks svømmehallen!

Men utrolig kjekke gutter da! =)

***

Et av dagens 159 bilder



Det ble ikke akkurat "Discokake"
Men den ble ihvertfall fargerik!

Veldig fornøyd med at det gikk bra å bake 
Texas kaken med glutenfritt mel!

Kaken er utrolig tung 
for den er så stor og saftig!
Knall god! 

*
 Nå skal bena straks høyt
og jeg skal nyte et glass vin!

Imorgen er det 8 år siden
jeg ble tvillingmamma!  



3 kommentarer:

  1. kanlltøff..du er så dyktig..))

    haha..ja har hørt de sier det, er forskjell på gutte og jentebursdag, og du vet jo..))

    SvarSlett
  2. Den kaka ser jo sååå go ut da! Utroli hva farger kan gjøre :D Var det mange gutter? her leier vi gymsalen på barneskolen (og den er ikke stor så det er en perfekt arena), for bursdager med mange...unger. 14 i 1 klasse, kanskje ikke sp mange :) men stua mi rommer ikke så mange... ;)
    Grattis med 8 års dag i mårra!! sikkert en livat dag det også :D Her isommer feiret vi tvillingenes 4 års dag på ei øy med masse masse gullpenger... :)
    liker godt at bloggen din, gjør hverdagen min fin :D
    Mvh en ny følger :)

    SvarSlett
  3. Vel gjort! Ikke bare bare med en haug gutter full av sukker i huset :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...