mandag 14. november 2011

Ingvild på offentlige toaletter




"Mamma, jeg må på do!"



Fem ord som får meg til å stoppe opp (!)
..Senk skuldrene, pust rolig nå Ingvild...
 
Jeg er (var) vel det man kan kalle for hysterisk
når det gjelder offentlige toaletter!?

Men må man så må man!



 

Det er bare å trekke pusten, brette opp ermene
Blåse i fløyten og samle troppene til oppstilling og giv akt!

Barna mine blir drillet tidlig
De får instrukser før vi i det hele tatt er
i nærheten av toalettet...


Reglene er at de ikke får ta på noe som helst
- ingenting, nada, nothing, njet!
Ikke støtte seg til veggen engang!

Jeg gjør alt!
Og etterlater meg ikke så mye som et fingeravtrykk!


Nå som barna skjønner gangen i det
og vet hva de skal gjøre
Eller rettere sagt - ikke gjøre!

Går det jo tross alt så mye bedre =)

Om (forhåpentligvis) ikke lenge
er det Lilleprinsen som skal drilles....


Løkking førwørd tu itt!

☆ 

 

Her om dagen måtte jeg på do
på Jernbanestasjonen i Trondheim 
Skrekk og gru..Men må man så man osv
Straffen for å kose seg med kaffe!

Det var bare å hive seg ut i det!

Da jeg kom inn på toalettet stod doringen oppe!
Herregud, det har vært en mann her! Æsj!
Makan til frekkhet å snike seg inn på dametoalettet...?

Jeg var nok ikke miljøbevisst
når jeg tapetserte den doen der
1-2-3-knebøy

Jeg låser opp å går ut for å vaske hendene
og det står bare mannfolk der å venter...

Jeg tenker..
Hahaha.. Har alle gått feil?

Jeg vasker hendene godt (!) å går ut
og først da oppdager jeg at det er JEG som har gått feil!


Typisk typisk Ingvild!



5 kommentarer:

  1. Oi....du fikk i alle fall gjort det du kom for og sikkert ingen av mennene som brydde seg noe særlig, smilte nok bare litt etter deg.....lurer på hva vi hadde gjort om det plutselig var en MANN på dametoalettet? Mistenkelig.....hmmm.

    SvarSlett
  2. Ha ha ha... :) moro
    Jeg hadde nok vært litt flau:)

    SvarSlett
  3. hehehe... ma innromme at jeg har med vilje gatt pa herredo om det har vaert laaang ko pa damedo. Ma man, sa ma man! Mine larmuskler er trenet til a ikke matte sitte ned nar jeg gar pa offentlig do (min egen noje?), sa det spiller ingen rolle om ringen er oppe eller nede :-)

    SvarSlett
  4. hahaha!!! Takk for dagens latter!!!
    goooo uke!
    mvh :)

    SvarSlett
  5. Hahaha - herlig :)
    Tenker gutta smilte der du spankulerte ut...av herredo....!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...