fredag 24. februar 2012

Happy Weekend!




Tapas og Sitronsorbet
på Delicatessen Majorstuen

*

Nytt på Nytt
Var like morsomt å se i kveld!
Geletastisk!


*

Flere som synger på denne?
Sitter som klister hos meg....




Underneath my skin lives an eagle
Underneath these clouds there’s an ego
Underneath my sin lives an eagle
Underneath this, underneath this...
Underneath my skin lives an eagle
Underneath these clouds there’s an ego
Underneath my sin lives an eagle
Underneath these clouds there’s an ego



God helg! 


3 kommentarer:

  1. Fikk svingt litt på rockefoten her nå:))
    Fin lørdag til deg..
    klem

    SvarSlett
  2. Nytt på nytt er jo helt genialt!!! Ler så tåra triller hvergang! :) hadde vært gøy å vært der live, men vell langt unna :) supert at du fikk det til så fikk jeg et lite innblikk i den oplevelsen!! ;)
    Å DER er den sangen jeg går å nynner på , men skjønner ikke hvem i alle dager som synger den (ennå jeg vet det, men svaret har satt seg fast på tonga!) :-)) Takk Du, den er så fresh at den deler jeg videre!
    Goooo hælg til deg!!
    mvh ann kristin :)
    (har reklamert for et par lotterier på bloggen min, prøv lykken du også da vel :) )

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...