mandag 26. mars 2012

Ute er inne





Jeg ble så inspirert og glad
etter å ha sett i katalogen til IKEA
som kom i posten i dag "Ute er inne"



Her har det regnet i over en uke
og det meldes enda en uke med regn!
 
Så det er godt å nyte noen deilige 
fargerike sommerbilder fra katalogen!!


 


Kjenner det kribler godt i magen av disse bildene!
Får lyst til å starte planleggingen av minstemanns
bursdag i juni  allerede - og lage en skikkelig hagefest?
 For ikke å snakke om mannens 40 årsdag som skal feires i sommer!








Herlig herlig! 


7 kommentarer:

  1. Så meget lovende ut.
    Håper den kommer i postne til meg i dag!

    SvarSlett
  2. Har kost meg med denne..
    Du..vi leier alltid leilighet på New Jersey..Ny-jc.com.
    Vi har gått over til det ,og bytter ikke tilbake,utrolig flotte leiligheter.MEN om man bare er 2,så er det jo like greit å bo på manhattan...vi er 6 som reiser-helt perekt!!
    Fin mandag til deg.
    :)

    SvarSlett
  3. Takk for tips!
    Ja, jeg kjenner godt til det hotellet =]

    SvarSlett
  4. Så masse herlig Ikea kommer med til utesesongen - håper sesongen blir lang og flott for oss alle!!

    Ønsker denne fin uke, forhåpentlig med sol og god vårfølelsen!

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Den koste jeg meg også med , ute på terrassen med 20 grader i skyggen, helt rått :-)) tror det er siste dag i dag med så varmt. Så det må nytes, snart deres tur også håpet jeg , klem

    SvarSlett
  6. fargen er fin..men jeg følte meg som en punker..)) ikke noe galt med de, bare ikke helt meg..)) tjhii

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...