tirsdag 24. april 2012

Vårfornyelse



 Foto: Home and garden


Hver eneste vår søker jeg etter fornyelse
Jeg kjenner behovet for å omgi meg med farger
Alt trenger ikke å være helt hvitt?

Men jeg får det liksom aldri til..
Det blir ikke 'helt meg'..


 Foto: HomeKlondike.com


Jeg har prøvd meg litt på kjøkkenet og
har hengt opp alle bildene med blomster
i den serien her på kjøkkenveggen
Om de blir hengende der eller på
et jenterom får tiden vise..  =] 

På stua har vi tre hvite Ektorp sofaer
En utfordring med seks barn i huset
Men trekkene kan heldigvis vaskes i maskinen!
Og to Ektorp (Muren) stoler i beige 
som bryter litt med alt det hvite

Likevel savner jeg farger
 Så i år skal jeg igjen prøve å fornye med litt
puter, pledd, gardiner og duker
{ i første omgang }


Hva med deg?
Er du glad i farger?
Er du flink til å bruke farger? 





8 kommentarer:

  1. Nydelige fargeglade interiører du viser oss her, men jeg er ikke så flink å bruke mye farger selv. Når det blir mye farge og blomstermønster, synes jeg det blir så feminint og har problem med å se for meg en mann i det interiøret. Nydelig og forfriskende å se på, men tror jeg holder meg til litt mer avdempet stil.

    SvarSlett
    Svar
    1. Mannen her i huset er veldig glad i farger =]
      Men det blir nok ikke så mye blomstermønster nei..

      Slett
  2. Hei. Er også veldig glad i andre farger enn hvitt.. Jeg kommer aldri til å være en av de med hvite møbler, hvite vegger og hvitt tak..enkelte slenger på nesten hvitt gulv også føler jeg.. så de er helt sikker. Hos meg er det foreløpig svart sofa, men ønsker meg en i brunbeige for det er fint. Liker litt enkle farger på møbler og d går mye i grått, svart, brunt og beige her. For da kan jeg ha lys med litt farge. Orkide med lilla blomster. Her finnes det ikke blomstermønster eller rosa i interiør. Da jeg rett og slett ikke liker d selv.. Men har masse fine bilder og litt msådetaljer i farger. SKiller det seg desto mer ut :D:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de små detaljene kan gjøre underverker med et rom! =]

      Slett
  3. Fine bilder..

    Jeg er ikke særs flink med farger, men er avhengig av friske blomster og gjerne i masse farger. Bytter også litt stash - men ender alltid tilbake til hvitt og sølv og brunt.. Har planer om nye puter i sommer - haret broderingsprosjekt på gang - må bare finne tid :)

    Tusen takk for gode ord - gull verdt!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tenker å dra inn mer brunt jeg også!
      Og brunt er jo så fint med varme fager...
      Friske blomster må jeg alltid ha i hus!
      Og er blitt flinkere på å velge fargerike fremfor hvite
      (selv om det fortsatt også er mye hvitt) =]

      Slett
  4. Utrolig flotte bilder.Kjenner at jeg har lyst på en liten vårfornyelse i stua.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...