torsdag 31. mai 2012

Den aller siste maidagen




Ja, så var vi kommet til 
den aller siste maidagen!

Mai var over just like that


  
Noen glimt fra Mai 2012!


Ja, for 4 år siden på denne tiden
lå jeg på fødeavd på St Olavs

Dvs jeg skulle egentlig bare innom for en sjekk
før jeg og mannen skulle ut å spise middag
denne vakre varme lørdagskvelden..
..og det var to uker til termin!

For å si det sånn..så gikk det noen mnd'er før vi
kom oss ut for å spise den middagen..

Natten ble lang før Isak så dagens lys
på morgenen 1 juni. 2008

Så i morgen våkner en spent 4 åring
Øverst på ønskelisten stod trampoline og fly
Begge ønskene er innvilget!

Nå skal jeg ut å få litt trim...


Jiha!

2 kommentarer:

  1. Sa artig med disse manedscollagene. Virkelig en god ide! Jeg har ogsa juni-barn, men det blir til uka 16 ar siden han kom til verden! Mye a feire na i helgen med andre ord!

    SvarSlett
  2. Hurra for feiringer!! =]

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...