fredag 1. juni 2012

Bursdag med snø på!



 


Hipp hipp hurra for god'gutten vår
som ble hele 4 år i dag!

 

Lille "babyen" min 
begynner å bli en stor gutt
Årene bare flyr avgårde!
HJELP!




Man må virkelig ta vare på
hver eneste lille dag som går
Nyte hvert et øyeblikk



 Selv om vi fikk litt sjokk
da vi våknet til snø i dag morges
Ble morgenen magisk, med sang
gaver, dans og muffins med tente lys!




 


Dagen ble veldig fin og
bursdagsbarnet har koset seg
med all oppmerksomheten...


 ..og sovnet kjapt i kveld 
etter musikktimen med meg!


I helgen fylles huset med
onkler, tanter, søskenbarn, besteforeldre
og kanskje oldemor tar seg en tur også?
Vi gleder oss!


9 kommentarer:

  1. Så flott en gutt, gratulerer med 4åringen :)

    SvarSlett
  2. Så herlig alder og ta godt vare på den...for som du sier, tiden går så altfor fort.

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til go'gutten din...ja tiden flyr.:)

    fra 1 1/2 til 4 år syntes jeg var den aller mest sjarmerende tiden...men alle aldre sin sjarm.)) kos dere .)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hurra for bursdagsgutten og den fine mamman hans. Utrolig herlige bilder av han. Så god han er! :) Bursdag er stas og litt vemodig synes jeg... Men mest kos selvsagt! ;)
    Kos dere masse med feiring i helgen. Håper snøen smelter vekk og ikke dukker opp igjen før til høsten.
    Klemmer

    SvarSlett
  5. Hipp hipp hurra og gratulerer med de 4 år :)
    Nå synes jeg vinter og snø kan forsvinne snart altså... :(

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 4 årsdagen til minstemann! Her er vår lille (store) gutt 4 år på fredag, og han er i full gang med å planlegge hvordan kake jeg skal bake. Er så gøy med barnas bursdag, håper dere får en fabelaktig helg! Kjiipt med nysnø! Det hadde vi også her om dagen! Ser helt malplassert ut når det grønne gresset lyser gjennom snøen! Krysser fingrene for bedre vær, både hos deg og her!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  7. Gratulerer til skjønne gutten!!! Ja, tiden går fort..... Jeg savner de jo litt her jeg sitter i Roma.... MEN - litt deilig og;-))

    God bursdagshelg til dere!!

    K

    SvarSlett
  8. Grattis på etterskudd til den store gutten som jeg synes nettopp ble føst! ;-) Tida går jammen fort, ja :-)

    SvarSlett
  9. Tusen takk alle sammen! =]

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...